شناسهٔ خبر: 18248 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی نقش دعای ماه رمضان در «خلوتگه عارفان» شبکه تهران

برنامه «خلوتگه عارفان» شبکه تهران ویژه سحر ماه رمضان است که با بخش‌های مختلفی همچون سخنرانی، مناجات با خدا، دعای سحر، صحبت‌های مرحوم آیت الله تهرانی درباره فضلیت ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سریر آقاسرشار تهیه کننده برنامه «خلوتگه عارفان» گفت: این برنامه ویژه سحر شبکه تهران است که در ماه مبارک رمضان نیمه‌های شب ساعت ۳ بامداد بر روی آنتن می‌رود.

وی افزود: برنامه «خلوتگه عارفان» با بخش‌های مختلفی همچون سخنرانی، مناجات با خدا، دعای سحر با صدای مرحوم صالحی، موسوی قهار، مناجاتی، صحبت های مرحوم آیت الله تهرانی درباره فضلیت ماه مبارک رمضان،  وله های مناسبتی ماه رمضان و.... تهیه و تولید شده است.

آقاسرشار در ادامه توضیح داد: سخنرانی این برنامه در دهه اول توسط حجت الاسلام ماندگاری با محوریت تاثیر و نقش دعا ماه مبارک رمضان برای روزه داران، دهه دوم حجت الاسلام حسین مومنی و دهه سوم حجت الاسلام قرنی پخش می شود که این سخنرانی‌ها پوشش تصویری این کارشناسان مذهبی در ماه مبارک رمضان از مهدیه تهران است.

برنامه «خلوتگه عارفان» کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران در ماه مبارک رمضان ساعت ۳ بامداد به مدت ۷۰ دقیقه برای روزه داران پخش می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما