شناسهٔ خبر: 18298 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پند مجری تلويزيون آمريكا به هیلاری کلینتون:کمتر حرف بزن!

مجري يكي از برنامه هاي شبانه تلويزيوني به هيلاري كلينتون توصيه كرد كمتر حرف بزند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، بیل مایر در مجموعه برنامه تلویزیونی‌ جمعه شب که از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود به هیلاری کلینتون گفت بهتر است مدت 2 سال ساکت بماند تا فرصت ورودش به کاخ سفید را که هنوز هم رسما اعلام نکرده، خراب نکند. او گفت باوجود اين كه او در کمپین تبلیغاتی برای معرفي کتاب اتوبیوگرافی جدیدش «انتخاب‌های سخت» به سر می‌برد، هم بايد اين پند را به كار برد.

مایر مخصوصا روی صحبت‌های اخیر کلینتون درباره خانواده ریاست‌جمهوری پیشین ایالات متحده (كلينتون) تمرکز کرده بود. کلینتون گفته بود که خانواده اش بعد از ترک کاخ سفید در سال 2001 کاملا بی‌پول شده بود. مایر گفت: وقتی از شور و شوق اقتصادی رییس جمهور ایالات متحده بودن بيرون می‌آيی، یك پرچم قرمز بزرگ روی سابقه کاری‌ات ثبت می‌شود، و وقتی هم که همه آن را می بینند، بعد از اینکه هشت سال دنیا را اداره می‌کردی، دیگر هیچ کس استخدامت نمی کند.

جوی رید میزبان برنامه رید ریپورت شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی هم تایید کرده بود که بزرگترین ایرادهای کلینتون در اشتباه‌های بیانی او هستند، آن هم مخصوصا در کمپین سال 2008 که کلینتون درباره ثروتش صحبت کرده بود. خود کلینتون هم بعدها اقرار کرد که در صحبت‌هایش سهل انگاری کرده، مخصوصا با توجه به این موضوع که او شدیدا با آمریکایی‌های در حال کشمکش با مشکل‌های اقتصادی همدردی می کند.

اخیرا وال استریت ژورنال گزارش داده بود که کلینتون بعد از سخنرانی های عمومی اش ممکن است با واکنش‌های منفی سیاسی روبرو شود. او از زمان جدایی‌اش از وزارت امور خارجه ایالات متحده در اوایل امسال، برای بعضی از سخنرانی هایش پول گرفته بود و برای بعضی از آن‌ها پولی دریافت نکرده بود.

نظر شما