شناسهٔ خبر: 18305 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک امکان جدید دانشگاه آزاد برای تحصیل در ترم تابستان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از فراهم آوردن یک امکان جدید این دانشگاه برای دانشجویان متقاضی ترم تابستان، خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین غریبی گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آینده در تمام واحدهای دانشگاهی برگزار می شود و دانشجویان هم اکنون در حال انجام مراحل ثبت نام برای شرکت در این ترم هستند.

وی درباره میزان واحدهایی که دانشجویان می توانند در تابستان اخذ کنند، اظهار داشت: بین ۶ تا ۱۰ واحد برای ترم تابستان به دانشجویان ارائه می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد درباره نحوه دریافت شهریه از دانشجویان، گفت: در صورتیکه دانشجویان بیش از ۶ واحد درسی اخذ کنند دو سوم شهریه ثابت دریافت می شود، دانشجویان برای دروس کمتر از ۶ واحد نیز لازم است نصف شهریه ثابت را پرداخت کنند.

غریبی از یک امکان جدید برای دانشجویانی که قصد دارند از ترم تابستان این دانشگاه استفاده کنند، خبر داد و افزود: برای نخستین بار در دانشگاه آزاد، تمام واحدهای دانشگاهی مبدا موظف هستند با تحصیل دانشجویانشان در واحدهای مد نظر برای ترم تابستان اقدام کنند. به عنوان مثال اگر دانشجویی در تهران تحصیل می کند اما قصد دارد ترم تابستان در واحد نزدیک به محل سکونتش ترم تابستان را بگذارند، واحدی که دانشجو هم اکنون در آن تحصیل می کند لازم است با این انتقالی موافقت کند.

به گفته وی دانشجویان شهریه کامل را در واحدی می پردازند که برای اخذ واحدهای ترم تابستان انتخاب کرده اند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تمام واحدهای این دانشگاه درخواست کرد که در این زمینه با دانشجویان به خصوص دانشجویانی که قصد دارند در شهر محل زندگی خود ترم تابستان بگذرانند، نهایت همکاری را داشته باشند.

نظر شما