شناسهٔ خبر: 18313 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«عصبانی نیستم» پروانه نمایش گرفته است؟

یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های جشنواره فجر سال گذشته ظاهرا پروانه نمایش گرفته است. «عصبانی نیستم» در زمان اکران در جشنواره باواکنش های متفاوتی مواجه شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ اگر چه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما ظاهرا یکی از پرمساله‌ترین فیلم‌های جشنواره سال گذشته سرانجام پروانه نمایش گرفته است.

«عصبانی نیستم» فیلم دوم رضا درمیشیان بعد از جشنواره فیلم فجر بلاتکلیف بود تا اینکه ایوبی، رئیس سازمان سینمایی چهار روز قبل در نشست خبری‌اش اعلام کرد که «عصبانی نیستم» با اصلاحاتی تبدیل به یک فیلم اجتماعی شده است ومشکل نمایش آن حل شده است.

از دیروز عصر اخباری در محافل رسانه‌ای سینمایی مبنی بر مجوز گرفتن این فیلم پخش شده است اما هنوز سازمان سینمایی به صورت رسمی خبری در مورد مجوز گرفتن این فیلم به رسانه‌ها اعلام نکرده است.

نسخه جشنواره‌ای «عصبانی نیستم» با انبوهی از کنایه‌های سیاسی به جریانات مختلف موجود در جامعه ایران همراه بود  و واکنش های مختلفی را برانگیخت.  

فیلم علاوه بر اینکه دچار اشکالات ساختاری متنوعی بود؛ روایت بیهوده و بی کارکردی از یک بن بست بی حاصل برای زندگی جوانان  دهه نودی ایرانی بود، بن بست غیرواقعی و جعل شده ای که سرانجامش چیزی جز بی کارکردی و خمودگی و بیهودگی نبود و این بی‌کارکردی و خمودگی، نقطه تمرکز مخالفین فیلم بود. 

«عصبانی نیستم» البته از متلک‌های سیاسی بی ربط و پیش پاافتاده هم ضربه  خورده.چیزی که در مواقع متعددی صراحتا به انتقام گیری های شخصی درمشیان از رئیس دولت سابق  شبیه شده بود و سطح فیلم را به شدت پایین کشانده بود.

«عصبانی نیستم» مجوز گرفته است؟

نظر شما