شناسهٔ خبر: 18367 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‎نام از علاقه مندان به شرکت در طرح ملی حافظان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن

دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم از ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این طرح در دو بخش مجازی و حضوری در غرفه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی متقی دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم گفت: طرح ملی تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم نیازمند معرفی در نمایشگاه های قرآنی، مسابقات قرآن و مجامع قرآنی است تا جامعه قرآنی کشور با عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم آشنا شوند.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته و از سایر نهادهای فرهنگی در این زمینه خیلی جلوتر است.

موسوی متقی گفت: از این رو ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در بخش نهادها و موسسات فرهنگی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضوری فعال دارد تا جامعه قرآنی و علاقه مندان به فعالیت های قرآنی با ابعاد این طرح آشنا شوند.

وی درخصوص فعالیت های غرفه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: در غرفه طرح حفظ در نمایشگاه قرآن کریم، علاوه بر اطلاع رسانی از فعالیت های انجام شده در طرح تربیت حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم، از علاقه مندان به شرکت در این طرح در دو بخش مجازی و حضوری ثبت نام به عمل می آید.

دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم افزود: غرفه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با استقبال خوب بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مواجه شده است.

نظر شما