شناسهٔ خبر: 18394 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونق غرفه مشاوره در نمایشگاه قرآن

غرفه مشاوره در روزهای برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های پربازدید این رویداد بوده است. اینجا با وجود آنکه ممکن است نوبت افراد ساعتی به طول انجامد اما هیچکس حاضر نیست فرصت مشاوره با کارشناسان را از دست بدهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ در این غرفه روحانیون و مشاوران متبحر و متخصص در رشته علوم قرآنی و معارف اسلامی در خصوص پاسخ به شبهات، سئوالات شرعی، مشاوره پژوهش ها و پایانامه های قرآنی و... به مراجعین خدمات ارائه می کنند.

با گذری هر چند کوتاه در بخش های مختلف نمایشگاه قرآن متوجه می شوید که مشاوره در این فضای معنوی از مهمترین بخش های مورد استقبال بازدیدکنندگان است و مردم برای کسب درمان های معنوی به این مکان روی می آورند.

عمده پرسش های مراجعه کنندگان در زمینه های تحصیلی، ازدواج، رفع شبهات دینی و اعتقادی، مسایل خانوادگی و رسیدن به شیوه های صحیح زندگی است.

در این بخش طلاب و روحانیون برجسته حوزه علمیه قم، دانشگاه ها، پژوهشگاه دینی، مراکز فرهنگی و موسسات قرآنی حضور دارند و پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

مسئولان این غرفه ها از افراد مراجعه می خواهند در صورتی که مشکل آنان مربوط به سایر اعضای خانواده می شود با هم به مشاوران قرآنی مراجعه کنند.

این غرفه به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نمایشگاه برپا شده است.

یکی از مسئولان این غرفه گفت: تخصص، تدین و رازداری مهمترین ویژگی های مشاوران حاضر در این غرفه از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

وی افزود: این ظرفیت عظیم و ارتباط عمیق مردم که در قالب صحبت های چهره به چهره تبلور پیدا کرده است، نشان می دهد که همچنان اگر طلاب و روحانیون و عالمان دینی خود را در معرض سئوال مردم قرار دهند، این اقشار مختلف مردم هستند که با هر عقیده و بینشی، به سراغ آنها می روند و با جان و دل به دیدگاه دینی گوش فرا می دهند.

غرفه مشاوران قرآنی همه روزه همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن از ساعت 19 تا 23 پذیرای مخاطبان و علاقه مندان است.

تمامی مشاوره های ارائه شده برای افراد به هر میزان رایگان است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن تا 23 تیرماه جاری در محل باغ موزه دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان است.

نظر شما