شناسهٔ خبر: 18497 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ردکارپت»، سینمای رمضان را پررونق کرد

امیر قطبی مدیرپخش فیلمیران در مورد آخرین وضعیت فروش «رد کارپت» در هفته گذشته گفت: فیلم سینمایی ردکارپت در مجموع ۸ روز فقط در سینماهای تهران ۳۰۵ میلیون تومان فروخته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ امیر قطبی مدیرپخش فیلمیران در مورد فروش فیلم سینمایی «رد کارپت» در هفته گذشته  گفت: فیلم سینمایی ردکارپت در مجموع ۸ روز فقط در سینماهای تهران ۳۰۵ میلیون تومان فروخته است.

مدیرپخش فیلم «ردکارپت» با اشاره به اینکه فروش خوب این فیلم در ماه رمضان رضایت سینماداران را به همراه داشته است اضافه کرد: شب گذشته در سینما آزادی ۲۵ میلیون تومان و در سینمای پردیس زندگی، ۱۵ میلیون فروخته است.

قطبی ادامه داد:  با اینکه می دانستیم این فیلم، اثری پرفروش خواهد بود اما باز هم از این میزان استقبال در ماه رمضان متعجب شدیم چون بهترین آمار فروشی که برای ماه رمضان داشتیم برای سال ۸۸ و اولین اجرای طرح اذان تا اذان بود که با تمام تبلیغاتی که تلویزیون برای این طرح می کرد در آن سال فیلمهای «درباره الی» و «خروس جنگی» فروش کمتر ازفروش «ردکارپت» را داشتند.

وی با اشاره به اینکه این فیلم فعلا در ۲۸ سالن سینمای تهران اکران می شود گفت: فروش شهرستان «رد کارپت» شروع نشده است و چون ماه رمضان است، خیلی نخواستیم باعجله اقدام کنیم اما از هم اکنون، روز به روز بر تعداد سینماهای اکران «رد کارپت» در شهرستان ها افزوده می شود.

نظر شما