شناسهٔ خبر: 18569 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدوین برنامه‌های آموزشی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت ورود بحث‌های آموزشی به حوزه علم و فناوری گفت: در معاونت علمی درحال تدوین برنامه‌های آموزشی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان هستیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گفت: تعامل رسانه‌ای در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهبود یافته و با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی عمومی در بخش علم و فناوری کشور باید این تعامل بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در معاونت علمی قصد نداریم با گسترش تعاملات رسانه‌ای رقیب رسانه‌ها شویم، گفت: به طور کلی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور قصد تصدی‌گری در هیچ حوزه‌ای را ندارد و در بخش رسانه نیز سعی داریم تعاملات را بیشتر کنیم تا پیشرفت‌های علم و فناوری کشور اطلاع‌رسانی شود.

ستاری ادامه داد: باتوجه به وعده‌های قبلی برای گسترش بحث آموزش در حوزه علم و فناوری سعی داریم آموزش‌هایی را در بخش دانشگاهی و غیر دانشگاهی داشته باشیم و به همین دلیل برنامه‌های آموزشی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان تدوین شده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور با بیان اینکه اقتصاد دانش‌بنیان دارای مفاهیم جدیدی است، گفت: در بخش اقتصاد دانش‌بنیان باید برای تبیین مفاهیم نیز آموزش‌هایی را داشته باشیم و به همین منظور نخستین مجله مربوط به بنیاد ملی نخبگان نیز تا هفته آینده منتشر می‌شود.

نظر شما