شناسهٔ خبر: 18591 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام ۶۵۷ نفر در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن از ثبت‌نام ۶۵۷ نفر در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵۶ نفر را آقایان و ۴۰۱ نفر را بانوان تشکیل داده‌اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ «محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به اتمام زمان ثبت‌نام در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن کریم، گفت: ثبت‌نام در این طرح از هفتم خردادماه آغاز شد اما با توجه به درخواست‌های مکرر ثبت‌نام از متقاضیان شرکت طی دو مرحله یعنی تا روز‌های ۱۰ و ۱۳ تیرماه ۱۳۹۳ تمدید شد.

وی با بیان اینکه در زمان تعیین شده ۶۵۷ نفر در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران اقدام به ثبت‌نام کردند، ادامه داد: در این مدت ۶۷۵ نفر از طریق سایت تلاوت ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵۶ نفر را آقایان و ۴۰۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

آزمون مرحله اول طرح اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن ۵ تیرماه برگزار می‌شود

ضرغام با اشاره به زمان برگزاری آزمون اولیه برای متقاضیان دریافت مدرک تخصصی به داوران مسابقات قرآن، خاطر نشان کرد: آزمون‌های این طرح در دو مرحله برگزار می‌شود و در مرحله نخست که از پنجم مردادماه برگزار می‌شود، افراد باید متناسب با رشته انتخابی علاوه بر آزمون کتبی در آزمون شفاهی نیز شرکت و حدنصاب قبولی را کسب کنند تا بتوانند در مرحله پایانی سنجش شرکت کنند.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن گفت: در مرحله پایانی آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن کریم، فیلم تلاوتی برای راه‌یافتگان به این مرحله پخش می‌شود و افراد باید به داوری آن بپردازند و در صورتی که داوری آنها متناسب با داوری اساتید قرآن باشد گواهینامه مدرک تخصصی داوری قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن دریافت خواهند کرد؛ همچنین افرادی که در این مرحله موفق به کسب حدنصاب نمره نشوند برای ارتقای توانمندی‌‎های خود می‌توانند در دوره تربیت داور قرآن شرکت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما