شناسهٔ خبر: 18594 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه عملیاتی دانشگاه علامه برای سند دانشگاه اسلامی تهیه شد

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از تهیه برنامه عملیاتی درباره چگونگی اجرای سند دانشگاه اسلامی درحوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجوی وفرهنگی خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین سلیمی در خصوص برنامه عملیاتی سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برنامه عملیاتی درباره چگونگی اجرای سند دانشگاه اسلامی درحوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجوی وفرهنگی در دانشگاه علامه تهیه شده است. 

وی ادامه داد: اکنون درحال هماهنگ کردن این برنامه عملیاتی شده با ستادهای مرتبط در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم هستیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی یادآورشد: دانشگاه علامه به جای اینکه منتظر شود مراجع بالادستی، برنامه عملیاتی تهیه و به دانشگاه ابلاغ کنند، در حد بضاعت خود برنامه ریزی و کاری را آغاز کرده و در تلاش است آن را با مراجع بالادستی هماهنگ کند تا اقداماتی که دراین زمینه صورت می گیرد با همراهی و همکاری و تایید مراکز بالادستی باشد.

دکتر رضا صحرایی - معاون دانشجویی دانشگاه علامه نیز در این خصوص گفت: هدف ما از تدوین برنامه عملیاتی ویژه سند دانشگاهی اسلامی این بود که تمام برنامه‌های دانشگاه را به سمت وسوی سند سوق دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه افزود: در همین راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفت. به عنوان مثال، درحوزه فرهنگی نیمی از بودجه برای اجرای سند دانشگاه اسلامی و نیمی دیگر نیز برای برنامه های ابلاغی وزارت علوم و برنامه های عادی دانشگاه اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه هایی که تدوین شده همه برپایه سند دانشگاهی اسلامی است افزود: سند دانشگاه اسلامی دانشگاه علامه از اول مهر اجرایی می شود.

نظر شما