شناسهٔ خبر: 18669 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پخش مجموعه «شهدای اهل سنت» از شبکه خبر

مجموعه «شهدای اهل سنت» با موضوع بررسی زندگی تعدادی از هموطنان اهل تسنن که به دست گروه‌های تکفیری به شهادت رسیده‌اند از شبکه خبر پخش می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مجموعه ۵۲ قسمتی «شهدای اهل سنت» که گفت‌وگویی است با نزدیکان تعدادی از شهدای سنی ایرانی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دست گروهک منافقین و گروه‌های تکفیری به شهادت رسیده‌اند به زودی از شبکه بین المللی خبر پخش می‌شود.

برنامه «شهدای اهل سنت» با ارائه گزارشی از چگونگی به شهادت رسیدن مسلمانان اهل تسنن در ایران سعی در نشان دادن بعد عمیق جنایات این گروه‌ها در مناطق مختلف کشورمان به خصوص در بین هموطنان اهل تسنن دارد.

این برنامه که تاکنون در استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی ضبط شده زندگی تعدادی از روحانیان اهل سنت را هم که علاوه بر اسلام راستین به انقلاب اسلامی و امام و رهبری هم اعتقاد خاص داشتند و توسط این گروه‌ها به شهادت رسیدند را به تصویر می‌کشد.

در ایدئولوژی گروه‌های تکفیری ترور مردم از هر قشر و مذهبی امری ساده و البته گاهی واجب محسوب می‌شود. مجموعه «شهدای اهل سنت» کاری از گروه اجتماعی شبکه خبر در ۵۲ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و به تهیه کنندگی احد صالحی می‌باشد.

نظر شما