شناسهٔ خبر: 18711 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کاهش جایگاه روابط عمومی دانشگاه تهران طی چند سال گذشته

مدیرکل جدید روابط عمومی دانشگاه تهران گفت: جایگاه روابط عمومی دراین چند سال کاهش یافته است و آنی نیست که باید باشد اما امیدواریم بتوانیم روابط عمومی دانشگاه را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، مراسم معارفه دکتر سید احمد رضا خضری مشاور رئیس، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران و تودیع دکتر محمد صادق ضیایی مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه تهران با حضور دکتر نیلی احمد آبادی سرپرست و هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه برگزار شد .

دکتر محمد صادق ضیایی مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه تهران گفت: برای من همین افتخار بس که نامم در لیست خدمتگزاران دانشگاه تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: از دکتر عارف، خلیلی عراقی، فرجی دانا،عمید زنجانی، رهبر، امید و نیلی احمد آبادی روسای دانشگاه تهران تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و توانستم چند سال در خدمت دانشگاه تهران باشم .

مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه تهران افزود: از دکتر نیلی تشکر ویژه دارم که بزرگواری کرد و این نعمتی بیشمار است برای من. زمانی که دکتر نیلی پست ریاست دانشگاه تهران را پذیرفت برای عرض ادب خدمت وی رسیدم و عنوان کردم که من برای استعفا نیامده ام و چون می خواهم به مادرم خدمت کنم برای بازنشستگی آمده ام که وی نیز به شرطی که جایگزینی باشد قبول کرد که خوشبختانه با قبول دکتر خضری این اتفاق افتاد.

وی از دکتر خضری برای قبول این پست تشکر کرد و افزود: چند صباحی است که بازنشستگی تعریف نکوهیده ای شده است درصورتی که این گونه نیست وقتی فرد با فراغ بال کار خود را ترک کند خوب هم است .

ضیایی افزود: من ۳۳ سال در دانشگاه تهران خدمت کردم ۳ سال هم بیشتر از ۳۰ سال که بازنشسته می شویم . این جابه جایی مدیریت ۸ سال پیش نیز بین من و دکتر خضوری اتفاق افتاده بود و ما از دوستان و رفقای خوب و صمیمی هستیم.

وی صحبت های خود را با شعری از مادرش که در وصف حضرت فاطمه (س) سروده بود، به پایان برد.

دکتر سید احمد رضا خضری مدیرکل اداره روابط عمومی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست با تقدیر از دکتر ضیایی گفت: حدود ۸ سال پیش این جایگاه و بخشی از این موقعیت را به دکتر ضیایی سپردم و احساس می کردم که خودم این کار را دنبال می کنم اکنون نیز که این امانت را تحویل می گیرم باز احساس می کنم که دکتر ضیایی این را ه را دنبال می کند.

وی از دکتر نیلی سرپرست دانشگاه نیز به خاطر اعتماد به وی و سپردن این پست تشکر کرد و افزود: اینکه یک خادم صادق نسبت به دانشگاه باشیم افتخار است و دلیل اینکه من این پست را قبول کردم این بود که عاشق دانشگاه تهران هستم.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران افزود: ۴ ماموریت کاری برای ما تعریف شده است که یکی در حوزه ریاست دانشگاه است که این حوزه مرجع همه کارکنان و دانشگاهیان دانشگاه تهران است باید کاری کنیم که معنای واقعی خود را پیدا کند.

وی ادامه داد: حوزه ریاست دانشگاه تهران نیز راهبری اصلی دانشگاه را دارد که ماموریت مهمی بوده و باید کارها به درستی انجام گیرد.

خضری به حوزه روابط عمومی دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: دراین حوزه گله مندم. جایگاه روابط عمومی دراین چند سال کاهش یافته است و آنی نیست که باید باشد و امیدوارم بتوانیم روابط عمومی دانشگاه را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

وی افزود: حوزه دیگر دبیرخانه دانشگاه است که توقع داریم دقت، سرعت، رصد و پایش در امور دبیرخانه صورت گیرد .

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران افزود: دانشگاه تهران متعلق به بشریت است و خدمت به آن خدمت به بشریت است .

در پایان مراسم دکتر سید احمد رضا خضری از سوی دکتر نیلی سرپرست دانشگاه به عنوان مشاوررئیس، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران منوصب شده و از خدمات دکتر محمد صادق ضیایی مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه تهران تقدیر شد.

نظر شما