شناسهٔ خبر: 18738 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

درخواست بی.بی.سی از مردم درباره یک سریال که داستانش لو رفت

بعد از اینکه پنج فیلمنامه از فصل جدید «دکتر هو» با بازی پیتر کاپالدی به صورت آنلاین منتشر شد، شبکه بی‌بی‌سی از مردم درخواست کرده تا داستان آن را پخش نکنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ بی‌بی‌سی وورلدواید، بازوی تجاری بریتانیا اعلام کرد در حال بررسی مساله نشت امنیتی است که موجب شده پنج فیلمنامه از فصل هشتم مجموعه شناخته‌شده «دکتر هو» لو برود. در سري جديد نقش شخصیت اول را پیتر کاپالدی ايفا كرده است.

به  گفته این کمپانی، ساخته‌های ناتمام به صورت غیرعمدي در اختیار عموم قرار گرفته است. آنها اعلام كردند می‌خواهند عمیقا افسوس خود را اعلام کنند و از تمامی طرفداران سریال، شبکه بی‌بی‌سی و بازیگران و دست اندرکارانی که خستگی ناپذیر برای ساخت این سریال تلاش کردند معذرت‌خواهی کنند.

در بيانيه آنها آمده است: ما می‌خواهیم از تمامی افرادی که ممکن است بخشی از این فیلمنامه‌ها و یا داستان‌های پخش نشده مرتبط به آن را در اختیار دارند خواهش کنیم که آن‌ها را با دیگران در میان نگذارند تا همه بتوانند از این سریال زمانی که پخش می‌شود لذت کامل ببرند. ما می‌دانیم که طرفداران «دکتر هو» بهترین طرفداران دنیا هستند و از کمک آن‌ها به خاطر وفاداری ادامه دارشان تشکر می‌کنیم.

مجله ریدیو تایمز گزارش داده که این فیلمنامه‌ها بعد از ارسال به مرکز تازه افتتاح‌شده آمریکای لاتین کمپانی بی‌بی‌سی وورلدواید در شهر میامی برای ترجمه، به صورت آنلاین منتشر شده‌اند. ظاهرا این فیلمنامه‌ها مربوط به قسمت افتتاحیه فصل هشتم سریال و چهار اپیزود دیگر هستند که توسط استیو موفات هدایت‌کننده اصلی سریال نوشته شده‌اند.

فصل جدید «دکتر هو» روز بیست و سوم ماه اوت (اول شهريور) پخش می‌شود

نظر شما