شناسهٔ خبر: 18785 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دوران عاشقی» رئیسیان شروع می‌شود

علیرضا رئیسیان(کارگردان سینما) که بعداز ساخت فیلم سینمایی چهل سالگی فیلم دیگری نساخته بود؛ قصد دارد ساخت فیلم دوران عاشقی را مردادماه آغاز کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایلنا؛‌رئیسیان با اعلام این مطلب گفت: حدود یکسال پیش تقاضای پروانه ساخت برای فیلم دوران عاشقی را کرده بودم که مجوز آن صادر شد و از یکسال پیش به دنبال رفع مسائل مالی برای ساخت فیلم بودم.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و تلاش‌های بسیار؛ سرانجام ساخت فیلم دوران عاشقی از اول مردادماه در تهران آغاز می‌شود. در این فیلم حضور لیلا حاتمی و فرهاد اصلانی قطعی شده و چند بازیگر مکمل نیز تا اواخر هفته جاری حضورشان قطعی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین حضور علیرضا برازنده به عنوان مدیر فیلمبرداری، عبدالله اسکندری گریم، عباس رستگارپور صدابردار، هایده صفی‌یاری مونتاژ، محمدرضا دلپاک طراح صدا، علی هاشمی دستیار کارگردان، مجید کریمی مدیر تولید و مجری طرح در فیلم قطعی شده است.

رئیسیان درباره داستان فیلم گفت: این فیلم همانند فیلمهای گذشته‌ام به بحران خانواده و مسائل اجتماعی حول موضوع خانواده می‌پردازد و به دنبال آن هستم که مسئله خانواده را در این فیلم مطرح کنم.

وی ادامه داد: این فیم نیز مانند فیلمهای قبلی روایت سیال و غیرخطی دارد و قصه فیلم ساختار متفاوت و جذابی را دارد.

ریسیان درباره زمان نمایش فیلم گفت: من فیلمم را برای مردم می‌سازم و دوست دارم آن‌ها از دیدن فیلم لذت ببرند اما با توجه به اینکه نیمه دوم سال همیشه اکران فیلمهای زیاد موفق نبوده است به احتمال فراوان اولین نمایش دوران عاشقی در جشنواره فیلم فجر باشد.

دوران عاشقی به تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود.

نظر شما