شناسهٔ خبر: 18864 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره بسم‌الله افتتاح شد

تأکید بر توجه هر چه بیشتر به فعالیت‌های قرآنی مهمترین مطلب اشاره شده در صحبت‌های وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه جشنواره بسم‌الله بود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره بسم‌الله به همراه سومین اکسپو قرآنی ایران با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین عصر روز جمعه در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از افتتاح یازدهمین دوره این رویداد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این رویداد شاهد حضور هنرمندانی از ایران و سایر کشورهای دیگر هستیم؛ امیدوارم هرچه بیشتر به فعالیت‌های قرآنی در عرصه‌های هنری بیشتر توجه شود.

وی اضافه کرد: مسئولین و دست‌اندرکاران باید کمک کنند تا بتوانیم هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی را در کشور گسترش دهیم؛ از جمله این فعالیت جشنواره هنری بسم‌الله است که خوشبختانه در این دوره شاهد برگزاری یازدهمین دوره هستیم.

در بخش دیگری از این مراسم کمره‌ای ریاست فرهنگسرای نیاوران با اشاره به حضور هنرمندانی از سراسر ایران در این جشنواره اظهار کرد: خوشبختانه شاهد حضور پرشور هنرمندان از ایران و ۷ کشور دیگر در این رویداد هستیم. 

در این مراسم همچنین شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رؤسای بانکها برای خریداری آثار هنری حضور داشتند.

در این جشنواره آثاری از هنرمندان و اساتید صاحب‌نامی چون ابوالقاسم عتیقه‌چی، غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی و ... به روی دیوار رفته است.

نظر شما