شناسهٔ خبر: 18905 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون سیما به دیدن فردوسی‌پور رفت

معاون سیما در بازید از پشت صحنه برنامه ورزشی 2014 از عادل فردوسی پور و همکارانش در تهیه و تولید این برنامه تلویزیونی در طول مدت مسابقات جام جهانی تقدیر کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ در ابتدای این دیدار که با حضور علی دارابی و مجید زین العابدین در استودیو پخش برنامه تلویزیونی 2014 صورت گرفت، فردوسی پور بخش های مختلف و همکاران خود در تهیه و تولید این برنامه را معرفی کرد.

معاون سیما با تشکر از اقدامات انجام شده گفت: برخى کشورها که تیم ملى آنها در جام جهانى حضور داشت تنها امتیاز ٤ بازى را براى پخش خریدارى کردند در حالی که رسانه ملى تمام ٦٤ بازى را خریدارى و از شبکه های ٣، ورزش و اچ دی پخش کرد تا هموطنان عزیز به خصوص جوانان و مشتاقان فوتبال بتوانند در عالى ترین سطح بازی ها را تماشا کنند.

دارابى افزود: رسانه ملى در حوزه صدا، سیاسى، برون مرزى و به طور ویژه در سیما اهتمام ویژه به جام جهانى فوتبال داشته است .

وى با تقدیر از مدیریت شبکه سه،گروه ورزش شبکه، تیم ٢٠١٤ را تیمى حرفه اى، کاربلد و عاشق کار برشمرد و از عادل فردوسى پور،رضا جاودانى ، میثاقى و سایرگزارشگران تقدیر و آنان را از سرمایه هاى ارزشمند در حوزه ورزش و رسانه برشمرد.

معاون سیما در ادامه سخنان خود تاکید کرد که طراحی جدول پخشی که هم در برگیرنده پخش مسابقات جام جهانی، هم مسابقات جهانی والیبال و هم سریال ها و ویژه برنامه های سحر و افطار باشد، کار بسیار مشکلی بود که خوشبختانه با درایت دوستان در شبکه سه این اتفاق به خوبی افتاد.

دارابی همچنین خطاب به فرودسی پور عنوان داشت: آقای فردوسی پور کارتان حرفه ای است. کارشناسان به درستی انتخاب شده اند، آیتم‌های جذابی تدارک دیده اید و اطلاعاتی که درباره کشورهای مختلف شرکت کننده در جام جهانی به مخاطب ارائه می دهید، بسیار ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد. اطلاعاتی که کارشناسان ارائه می دهند نیز بر هم افزایی مخاطبان اضافه می کند. این شور و نشاط همواره در طول برنامه ها با شما بود و همین باعث شد مخاطب هم که در ساعات پایانی برنامه را دنبال می کند، با اشتیاق پای تلویزیون بنشیند.

وی گفت: واکاوی و گفت و گو با اعضای تیم ملی نیز گام بلند دیگری بود که با دقت آن را برداشتید. پیشنهاد من این است که پرونده تیم ملی و بررسی آن بسته نشود و هم زمان با آغاز مسابقات لیگ جدید، در برنامه 90 هر هفته به موضوع تیم ملی به طور ویژه بپردازید.

معاون سیما در پایان سخنان خود گفت: من امشب به احترام شما اینجا آمده ام تا به شما خسته نباشید و خداقوت بگویم. بگویم واقعا مردم از دیدن برنامه شما خوشحال هستند و برنامه فوق العاده پربیننده است.

وی گفت : ارسال میلیون ها پیامک مردم به این برنامه، گویای دیده شدن و قدردانی مخاطبان از تلاش‌های خوب و ارزنده همکاران برنامه 2014 است.

در پایان، زین العابدین مدیر شبکه سه سیما نیز گفت: برنامه ریزی برای ویژه برنامه های جام جهانی از اردیبهشت ماه صورت گرفت و ما جلسات متعددی به این منظور داشتیم و خوشبختانه برنامه ها با موفقیت و طبق برنامه ریزی جلو رفتند و در این میان حمایت های شما به عنوان معاون سیما پشتوانه محکمی برای ما در تولید این برنامه بود.

نظر شما