شناسهٔ خبر: 18965 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استقبال از «دبیرخانه ستاد شهدای قرآنی» در نمایشگاه قرآن

به گفته مسئولان غرفه دبیرخانه ستاد شهدای قرآنی در ایام برپایی نمایشگاه قرآن، مخاطبان و بازدیدکنندگان با توجه به محتویات ارزنده این دبیرخانه استقبال ویژه‌ای از آن به عمل آورده‌اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غرفه دبیرخانه ستاد شهدای قرآنی که توسط سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول‌الله برپا شده است، یکی از غرفه‌هایی است که امسال در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن فعالیت دارد. به گفته مسئولان این غرفه، در ایام برپایی نمایشگاه قرآن مخاطبان و بازدیدکنندگان با توجه به محتویات ارزنده دبیرخانه استقبال ویژه‌ای از آن به عمل آورده‌اند.

این دبیرخانه امسال در بیست‌ و دومین نمایشگاه قرآن برای اولین بار اقدام به شناسایی و معرفی شهدای قرآنی اعم از قاری، حافظ، مربی و معلم قرآن کرده و تمامی فعالیت‌های خود را در ایام برپایی نمایشگاه قرآن با سبک و سیاق مرتبط با شهدا و خانواده شهدا صورت داده است.

دبیرخانه شهدای قرآنی با فعالیت‌هایی همچون شناسایی و معرفی شهدای قرآنی، امور مختلفی را پیگیری می‌کند که می‌توان از آن میان به مواردی چون مستند سازی، انتشار کتاب سوره‌های سرخ و دیدار با خانواده شهدای قرآنی در تهران اشاره کرد. تاکنون این دبیرخانه موفق شده است با خانواده بیش از ۱۱۰ شهید قرآنی با حضور اساتید، پیشکسوتان و مدیران قرآنی دیداری برگزار کند که به شکل هفتگی روزهای چهارشنبه صورت می‌گیرد.

حضور مشاوران و کارشناسان در غرفه دبیرخانه شهدای قرآنی نیز از نکات دیگری است که در ایام برپایی نمایشگاه قرآن به ارائه خدمات قرآنی به مخاطبان مشغول  است. این مشاوران با استفاده از فرهنگ مقاومت، با استفاده از وصیت‌نامه شهدا و سبک زندگی آنان با مردم سخن می‌گویند و مشاوره ارائه می‌دهند.

در این غرفه علاوه بر خاطرات، زندگی‌نامه و وصیتنامه شهدا، نرم‌افزار، کتاب سوره‌های سرخ و مستنداتی در این راستا نیز وجود دارد تا در اختیار بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار گیرد.

نظر شما