شناسهٔ خبر: 18978 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتظار برای پروانه نمایش «خانه پدری»

کیانوش عیاری کارگردان سینمای ایران از انتظارش برای دریافت پروانه نمایش «خانه پدری» برای اکران عمومی خبر داد و تصریح کرد: خبرهایی که درباره من منتشر می‎‌شوند کذب محض هستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ عیاری درباره فعالیت‌های تازه اش در حوزه سینما گفت: این روزها خبرهایی از من منتشر می‌شوند مبنی بر اینکه می‌خواهم فیلم بسازم، اما تمامی این خبرها کذب محض است و من در حال حاضر قصد انجام هیچ کار تازه ای ندارم.

وی تصریح کرد: من در همین جا عنوان می‌کنم خبرهایی که منتسب به من، منتشر می‌شوند کذب محض هستند و برخی نشریات و خبرگزاری‌ها این خبرها را از زبان خودشان می‌زنند. در برخی از خبرها آمده که من فیلمنامه‌ای را با عنوان «کاناپه» می خواهم بسازم اما اصلا چنین نیست و این خبرها دروغ هستند.

کارگردان با سابقه سینمای ایران درباره آخرین وضعیت اکران «خانه پدری» گفت: هنوز پروانه نمایش این فیلم صادر نشده و من کماکان منتظرم تا این اتفاق بیفتد و بتوانم این فیلم را اکران کنم.

«خانه پدری» عنوان آخرین فیلم کیانوش عیاری است که از سال 89 در دولت دهم توقیف شد. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و هنوز پروانه نمایش عمومی آن از سوی سازمان سینمایی دولت یازدهم صادر نشده است.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مینا ساداتی، مهران رجبی و نازنین فراهانی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

نظر شما