شناسهٔ خبر: 19008 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سلحشور برای ساخت سریال موسی دست به دامن مردم شد

کارگردان سريال «موسي» تاکيد کرد: من راهي برايم باقي نمانده است جز اينکه از مردم بخواهم کمک کنند تا اين سريال را بسازم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛فرج‌ا... سلحشور درباره عدم حمايت ارگان‌هاي ذيربط و صدا و سيما از ساخت سريال موسي (ع) گفت: اين را بايد از دولتمردان پرسيد که چرا از آثار ارزشي و قرآني استقبال نمي‌شود و آثار مبتذل، سخيف و بعضا آثار ضد ايران و انقلاب و اسلام حمايت مي‌شود و بودجه به آنها تعلق مي‌گيرد.

وي افزود: اعتقاد من بر اين است که دشمن توانسته جريان ساخت فيلم و برنامه‌هاي نمايشي ما را اجمالا در دست بگيرد. حالا ممکن است استثنائاتي هم در اين مورد داشته باشيم و بعضي هنرمندان معتقد آثار ارزشي خلق مي‌کنند، اما اين موضوع تاثيري در انحراف مجموعه فيلم و سريال سازي ما ندارد.

کارگردان سريال يوسف پيامبر(ع) در ادامه تاکيد کرد: متاسفانه دشمن اين هنر را در خدمت خود گرفته و بعضي هنرمندان و مسئولان  را با خود همراه کرده و همه با هم اين جريان آلوده و منحرف را حمايت و تقويت مي‌کنند.

سلحشور در ادامه با اشاره به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي عنوان کرد: ارشاد هم که در كل سريال‌سازي وظيفه‌اش نيست ضمن اينکه موضع‌گيري دولت فخيمه خود را مي‌بينيم که هنرمندان فاسد را بيشتر از هنرمند قراني مورد توجه قرار مي‌دهد.

اين کارگردان سينما تاکيد کرد: اعتقادم بر اين است که نبض جريان ساخت فيلم و برنامه‌هاي نمايشي ما در دست بيگانه است يعني عوامل نفوذي بيگانه جهت‌دهي مي‌کنند و آنها هستند که تعيين مي‌کنند چه کاري ساخته شود و چه کاري ساخته نشود و عملا ما در اين عرصه کاره‌اي نيستيم.

وي افزود: دولت سابق و اين دولت حتي زحمت يک تشکر از عوامل يوسف را به خود ندادند؛ حالا مي‌خواهيد از ساخت سريال موسي حمايت کنند. اين در حالي است که طي 6 سال گذشته خبرهاي زيادي از استقبال اين سريال به گوششان قطعا رسيده است. آيا در داخل کشور سريال يوسف نزديک به 200 بار پخش نشده است؟ آنوقت با اين تفاسير باز هم يک تشکر خشک و خالي از عوامل سريال يوسف نکردند.

کارگردان سريال موسي (ع) تصريح کرد: من راهي برايم باقي نمانده است جز اينکه از مردم بخواهم که اگر به من اعتماد دارند و کارهاي قبلي من مورد قبولشان بوده است و اگر فکر مي‌کنيد کارهاي من براي خانواده و خودشان مفيد است، کمک کنند تا من اين سريال را بسازم. مي‌خواهم مراسمي برگزار کنم و از مردم بخواهم که کمک کنند تا من برايشان کار کنم.

وي ادامه داد: موسي يک اثر ضدصهيونيستي است و در حال حاضر مقدمه‌اي براي ظهور امام زمان (عج) است و موسي يک اثر تربيتي و خانوادگي و در نهايت يک اثر قرآني است.

سلحشور خاطرنشان کرد: بزرگاني که فيلمنامه سريال موسي را خوانده اند، معتقدند اگر اين سريال مقدمه ظهور امام عصر مي تواند باشد و اگر ساخته شود کمر صهيونيست را خواهد شکست و آبروي بني‌اسرائيل را در تاريخ از بين خواهد برد. وي در پايان تاکيد کرد: 4 هزار سال است که بني‌اسرائيل چهره خود را از جهان پنهان کرده که ما به اميد خدا با ساخت سريال موسي ماهيت آنها را انشاءا... آشکار خواهيم کرد.

نظر شما