شناسهٔ خبر: 19015 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خسرو سینایی مشغول ساخت «جزیره رنگین» است

خسرو سینایی درخصوص فیلم «جزیره رنگین» گفت: فیلم سینمایی «جزیره رنگین» آخرین مراحل تدوین را پشت سر می گذارد و خوشبختانه از کلیت کار راضی هستم و گمان می کنم تا مهرماه به پایان می رسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ خسرو سینایی کارگردان سینما با بیان این مطلب درباره سرنوشت فیلمنامه «قطار زمستانی» گفت: برای ساخته شدن این فیلمنامه سینمایی که یکی از فیلمنامه های مورد علاقه من نیز هست، صبر بسیاری کردم ولی متاسفانه در مراحل مختلف با در بسته مواجه شدم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که صبر کردن برای ساخت «قطار زمستانی» به نوعی وقت کشی است به همین دلیل ساخت «جزیره رنگین» را آغاز کردم.

وی افزود: اما سفر حجت الله ایوبی به لهستان و علاقه شخصی رئیس سازمان سینمایی به ساخته شدن فیلم سینمایی «قطار زمستانی» مرا امیدوار کرد. به همین دلیل معتقدم پرونده فیلم سینمایی «قطار زمستانی» بسته نشده و باید منتظر ماند تا شرایط تولید این فیلم سینمایی در همکاری با سینمای لهستان فراهم شود.

کارگردان فیلم سینمایی «عروس آتش» یادآور شد: آنچه مسلم است من یک فیلمسازم و باید در سینما فعالیت کنم، بنابراین نمی توان بی اهمیت از کنار موضوع عبور کرد. به همین دلیل بود که سعی کردم در فیلم «جزیره رنگین» با همه تلاش فیلم بسازم. بنابراین اگر شرایط فراهم شود قطعا «قطار زمستانی» را خواهم ساخت.

سینایی در ادامه با اشاره به فیلم «جزیره رنگین» گفت: فیلم سینمایی «جزیره رنگین» آخرین مراحل تدوین را پشت سر می گذارد و خوشبختانه از کلیت کار راضی هستم و گمان می کنم تا مهرماه به پایان می رسد.

وی درباره نتیجه فیلم «جزیره رنگین» در مرحله تدوین افزود: هنوز تدوین به شکل کامل به پایان نرسیده و نمی توان نتیجه قطعی از کیفیت فیلم ارائه کرد. اما آنچه مسلم است همه تمرکزم متوجه این مطلب بود که این فیلم سینمایی به بهترین شکل ممکن ساخته شود. آنچه در حال حاضر در تدوین می بینم این است که بازیگران بومی خیلی خوب بازی کرده اند و فضای داستان بسیار زیبا از کار در آمده و داستانک های کوچک فیلم را نیز بسیار دوست دارم.

وی در پایان با اشاره به رونمایی این فیلم سینمایی گفت: همانگونه که گفتم فیلم مهرماه حاضر است، بنابراین هم آمادگی لازم برای اکران عمومی و هم حضور در جشنواره را دارد. به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که چه شرایطی برای اکران این فیلم پیش می آید.

نظر شما