شناسهٔ خبر: 19049 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمدید نمایشگاه قرآن تا ۳۱ تیر ماه

کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی نمایشگاه قرآن کریم از تمدید دوباره این نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس تا روز سه شنبه ۳۱ تیر ماه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علت تمدید دوباره این نمایشگاه، استقبال مردم و فراهم کردن زمینه لازم برای حضور بیشتر مردم در باغ موزه دفاع مقدس اعلام شده است.

این کمیته از جامعه قرآنی و عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن خواسته است تا برای مراجعه به محل برگزاری این نمایشگاه در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

ایستگاه های مترو شهید حقانی و شهید همت ۲ ایستگاهی هستند که برای مراجعه به نمایشگاه بین المللی قرآن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سازمان اتوبوسرانی از ۳۰ نقطه اصلی شهر تهران بازدیدکنندگان را به محل برگزاری نمایشگاه قرآن می رساند.

این نمایشگاه که از چهارم تیرماه جاری در باغ موزه دفاع مقدس دایر شده، روزانه پذیرای هزاران نفر از علاقه مندان است و ۱۸ موسسه دولتی و ۳۵ موسسه مردمی آثار قرآنی خود را به نمایش گذاشته اند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار توسعه فرهنگ قرآنی با عزم ملی و مدیریت جهادی هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ شب میزبان بازدیدکنندگان است.

نظر شما