شناسهٔ خبر: 19098 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«2014» فردوسی‌پور تمام شد

پرونده‌ برنامه «2014» پس از 35 روز تلاش عادل فردوسی‌پور و همکارانش، با مشارکت 19 میلیون مخاطب، شامگاه دوشنبه (23 تیر ماه) بسته شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل  از ایسنا؛با پایان ویژه برنامه «2014»، عادل فردوسی‌پور «90» را از نیمه اول مرداد ماه با موضوع مسابقات لیگ برتر فوتبال آغاز می‌کند.

ویژه برنامه «2014» شامگاه دوشنبه با تقدیر از مخاطبانی که بیشترین امتیاز را در پیش‌بینی بازی‌های جام‌جهانی کسب کرده بودند به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، به 10 نفر از مخاطبانی که بالاترین پیش‌بینی را در این سری از بازی‌های جام‌جهانی در برنامه «2014» داشتند جوایزی اهدا شد که در این میان نفر اول با کسب بالاترین امتیاز برنده یک دستگاه خودرو ام‌وی‌ام شد و به ترتیب به 9 نفر دیگر این برندگان یک دستگاه تبلت اهدا شد.

سپس در بخش دیگری از این برنامه اعلام شد، از ابتدای برنامه «2014» تا پایان این برنامه حدود 19 میلیون شماره در این پیش‌بینی شرکت کرده بودند.

عادل فردوسی‌پور نیز در بخشی از برنامه شامگاه گذشته در خصوص سایت 2014 اعلام کرد که پس از پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴، سایت «بیست چهارده» به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، سایت جدید با همان کیفیت و محتوای ۲۰۱۴ به پوشش رخدادهای ورزشی داخل و خارج از کشور و همچنین ایجاد پل ارتباطی مخاطبان با برنامه خواهد پرداخت.

آخرین برنامه «2014» فردوسی‌پور ساعت یک و 40 دقیقه بامداد به کار خود پایان داد.

نظر شما