شناسهٔ خبر: 19123 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سفر بی‌اطلاع مدیر مرکز موسیقی ارشاد به کشور لتونی

مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد بدون اطلاع رسانه‌ای همراه با گروه کر آوازی تهران به کشور لتونی سفر کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدی لاری مدیر جدید روابط عمومی مرکز موسیقی وزارت ارشاد که انتشار حکم مدیریتی‌اش به صورت رسمی رسانه‌ای نشده است، گفت: آقای پیروز ارجمند همراه با گروه کر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو بامداد یکشنبه 22 تیر ماه عازم کشور لتونی برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات جهانی گروه های کر شد که در روزهای آینده اطلاعات دقیق تری به رسانه ها ارسال خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه چرا سفر مدیر کل مهم‌ترین نهاد نظارتی و سیاستگذاری موسیقی کشور رسانه‌ای نشد؟ پاسخ داد: به دلیل اینکه سفر دکتر ارجمند با حضور من در مرکز موسیقی همزمان شد و نتوانستیم اطلاع رسانی دقیقی از این سفر داشته باشیم اما به طور حتم در روزهای آینده تمام مشکلاتی که در گذشته پیش‌روی روابط عمومی مرکز موسیقی بود، مرتفع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مرکز موسیقی وزارت ارشاد با بیان اینکه حکم رسمی مدیریت وی در مرکز موسیقی وزارت ارشاد به زودی رسانه ای خواهد شد، توضیح داد: درباره این موضوع خبری آماده ارسال شده که دوشنبه آینده 30 تیر ماه با بازگشت آقای ارجمند و تایید رسمی حکم به اطلاع اهالی رسانه خواهد رسید.

محمدی لاری درباره انجام امور اداری مرکز  موسیقی ارشاد در زمان غیبت مدیر این مرکز نیز گفت: در برخی از رسانه ها اعلام شده بود که در زمان غیبت آقای ارجمند فردی در دفتر موسیقی وجود ندارد که بخواهد پیرامون امضای نامه های اداری اقدام کند اما باید بگویم که هیچ مشکلی پیرامون این موضوع وجود ندارد و همه امور به صورت همیشگی انجام خواهد شد.

نظر شما