شناسهٔ خبر: 19131 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازیگر فیلم هری پاتر سفیر صلح شد

اما واتسون از بازيگران جوان سري فيلم هاي «هري پاتر» از طرف سازمان ملل به عنوان سفير صلح اين سازمان انتخاب و معرفي شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ اما واتسون قرار است در اين سمت براي احقاق حقوق زنان و تساوي آنان با مردان تلاش كند.

 اين در حالي است كه جديدترين گزارش هاي اروپايي نشان از اعمال خشونت هاي مختلف بر زنان در كشورهاي اروپايي است. واتسون در اولين گام از مأموريت خود قرار است به زامبيا و بنگلادش سفر كرده، براي تحصيلات دختران در اين كشورها تلاش كند.

واتسون پس از انتصاب به اين سمت آن را بالاترين افتخار براي خود خواند و گفت: اين سمت شانس بزرگي براي من خواهد بود تا نقشي كاملاً متفاوت در جامعه پيدا كنم. هرگز نمي توانم هيجان خودم را از دست يافتن به چنين هدف و سمتي پنهان كنم.

فومزيل ملامبو مدير اجرايي بخش حقوق زنان سازمان ملل در انتصاب واتسون گفته است كه تصور مي‌كند اين بازيگر به اندازه كافي براي به دست گرفتن اين سمت باهوش باشد و با آميختن آن به علايق خود در اين خصوص پيام بنياد زنان سازمان ملل را به گوش جهانيان برساند.

 اما واتسون بازيگر جوان 24 ساله اي است كه در فاصله سال هاي 2001 تا 2011 با حضور در سري فيلم هاي «هري پاتر» در قالب هرميون به شهرت رسيد. با اين حال منتقدان حضور او در فيلم هاي مستقلي مثل «The bling ring» ساخته سوفيا كاپولا را نيز مثبت ارزيابي كرده اند.

نظر شما