شناسهٔ خبر: 19134 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امشب آخرین مهلت ثبت‎نام پردیس‎های خودگردان

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودي دوره هاي پرديس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتري (نيمه متمركز Ph.D) و كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 93 گفت: مهلت ثبت نام در این دوره ها ساعت 24 امشب چهارشنبه 25 تیرماه پایان می پذیرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین توکلی، افزود: داوطلبان تنها تا روز چهارشنبه 25 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org با مطالعه دفترچه و دريافت آن نسبت به خريداري كارت اعتباري ثبت‌ نام از طريق كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ثبت نام در این آزمون ها به تفکیک مقطع گفت: 18 هزار و 580 داوطلب برای شرکت در آزمون ورودي دوره هاي پرديس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتري (نيمه متمركز Ph.D) و 15 هزار و 177 نفر نیز در آزمون متمركز ورودی به دوره‌هاي مجازي (ويژه شاغلين) و پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 93 و در مجموع 33 هزار و 757 نفر متقاضی شده اند.

آزمون متمرکز دوره های کارشناسی ارشد و دکتری پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی 21 شهریورماه برگزار می شود.

نظر شما