شناسهٔ خبر: 19204 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«باران و چاله چوله‌های زندگی» پیش‌روی مخاطبان کتاب

مجموعه «باران و چاله چوله‌های زندگی» شامل 10 داستان کوتاه و نیمه بلند از بهروز پورولی است که زندگی انسان معاصر و زندگی را با تمام فراز و فرودها و امیدها و نا‌امیدی‌ها روایت می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ مجموعه داستان «باران و چاله چوله‌های زندگی» نوشته بهروز پور ولی، توسط انتشارات الهام اندیشه چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
دکتر بهروز پورولی، مدرس دانشگاه، پیش از این تجربه تالیف و ترجمه چندین کتاب در رشته مدیریت را داشت و این کتاب اولین اثر وی در حیطه ادبیات داستانی است. این مجموعه شامل ده داستان با مضامین متفاوت از جمله عشق، رقابت، خیانت، مرگ و ... است. تمام داستان‌ها در زمان معاصر رخ می‌دهند و شخصیت‌ها و فضاها برای‌مان ملموس اند. داستان‌های این مجموعه روایتگر انسان و زندگی است؛ زندگی با تمام فراز و فرودها، روشنایی‌ها و تیرگی‌ها، اشک‌ها و لبخند‌ها، امیدها و نا‌امیدی‌ها... .
این مجموعه داستان شامل ۱۰ داستان کوتاه و نیمه بلند با عناوین «به همین سادگی»، «وقتی فرشته شیطان می‌شود»، «آره بارون می‌اومد، خوب یادمه»، «باران و چاله چوله‌های زندگی»، «معمای پرونده قتل خاموش!»، «زندگی مرگیست که فرامی‌رسد»، «چالشی به نام زندگی»، «کی می‌خوای بزرگ بشی؟!»، «آخرین پرواز»، «وقتی مادرم مرد!» است.
در یکی از داستان‌های این مجموعه با عنوان «باران و چاله چوله‌های زندگی» که نام کتاب نیز از آن گرفته شده می‌خوانیم: «طبق عادت بعد از یک روز کاری دوش آب ولرم گرفت و برای اینکه احیانا سرما نخورم، حوله را دور سرم پیچیدم. در حالیکه به نرمی با حوله موهای سرم را خشک می‌کردم، نگاهم به سمت آینه کوچکی که در گوشه اتاق خوابم قرار داشت افتاد. تنها چیزی که به خاطر دارم تصویری از دو چشم موحش و سرخ‌نگ بود. از ترس و وحشت برای چند لحظه از هوش رفتم...» 
کتاب «باران و چاله چوله‌های زندگی» نوشته بهروز پور ولی در ۱۶ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و به قیمت ۹ هزار و ۸۰۰ تومان، توسط انتشارات الهام اندیشه چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما