شناسهٔ خبر: 19243 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات فیلم جدید آنجلیناجولی که برد پیت در آن بازی می‌کند

برد پیت و همسرش آنجلینا جولی در فیلم یونیورسال با هم به صورت مشترک کار می کند و کارگردان فیلم جدید کمپانی یونیورسال پیکچرز جولی خواهد بود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  برد پیت و آنجلینا جولی در فیلم «کنار دریا» در کنار هم ظاهر خواهند شد؛ فیلمی که جولی مسئولیت نوشتن فیلمنامه‌اش را بر عهده داشته و آن را برای کمپانی یونیورسال پیکچرز کارگردانی می‌کند.

این پروژه روز جمعه توسط دانا لنگلی رییس کمپانی یونیورسال پیکچرز معرفی و اعلام شد جولی و پیت آن را تهیه نیز خواهند کرد. یونیورسال تمامی حقوق رسمی بین‌المللی این فیلم را خریداری کرده است. تنها باری که این زوج روی پرده نقره‌ای کنار هم دیده شدند فیلم «آقا و خانم اسمیت» بود که اولین آشنایی آن‌ها با هم را نیز رقم زد.

جولی در حال حاضر در مراحل نهایی تهیه فیلم «شکسته نشده» به سر می‌برد که داستان لویز زامپرینی قهرمان جنگی است و با اقتباس از رمان پرفروش لارا هیلنبرند ساخته شده‌است. این فیلم که جولی آن را کارگردانی و تهیه کرده است، روز کریسمس توسط کمپانی یونیورسال اکران خواهد شد.

جولی گفت: خیلی خوشحالم که با پایان بردن کار روی «شکسته نشده» و آغاز کار روی فیلم «کنار دریا» می‌توانم به رابطه‌ کاری خودم با تیم یونیورسال ادامه دهم. آن‌ها مکانی خاص برای داستانسرایان درست کرده‌اند و من مشتاق همکاری‌ها و حمایت‌های بی‌وقفه‌ای هستم که آن‌ها برای فیلمسازان به وجود آورده‌اند.

لنگلی گفت: آنجلینا همینطور به نشان دادن استعدادهای فوق‌العاده داستانسرایی‌اش چه در برابر و چه پشت دوربین ادامه می‌دهد و ما از اینکه می‌توانیم رابطه کاری‌مان را در فیلم «کنارِ دریا» هم ادامه دهیم بسیار خوشحال هستیم. آنجلینا و برد نمایانگر دو تن از بزرگترین استعدادهای هالیوودی هستند و ما از اینکه می‌توانیم بخشی از همکاری قوی آن‌ها باشیم هیجان‌زده‌ایم.

پیش از این و در ماه اردیبهشت اعلام شده بود، این دو بازیگر مشهور که پس از بازی در فیلم «خانم و آقای اسمیت» در سال 2005 دیگر با هم کار مشترکی ارایه نکرده بودند، یک فیلم مشترک می سازند.

فیلمنامه این درام را جولی چند سال پیش نوشت و داستان آن بر زوجی تمرکز دارد که قصد دارند برای آخرین بار با هم به تعطیلات بروند شاید بتوانند مانع فروپاشی ازدواجشان بشوند.

جولی در سال 2011 فیلم «در سرزمین خون و عسل» را کارگردانی کرده بود.

این زوج یک قانون را تاکنون در زندگی شان رعایت کرده بودند و آن این که همزمان درگیر پروژه جدیدی نشوند تا یکی از آنها وقت داشته باشد در کنار فرزندانشان باشد.

نظر شما