شناسهٔ خبر: 19350 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استادعلی «جایی برای زندگی» دیگری می‌سازد

استادعلی، کارگردان مستند «جایی برای زندگی» از ساخت مستند جدید خود با موضوعی شبیه موضوع مستند «جایی برای زندگی» خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محسن استادعلی، کارگردان مستند «جایی برای زندگی» از ساخت مستند جدید خود با موضوعی شبیه موضوع مستند «جایی برای زندگی» خبر داد و گفت: فیلم برداری این مستند بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود.

وی درباره داستان این فیلم گفت: این فیلم نیز مانند «جایی برای زندگی» به زندگی روزمره چند نفر می‌پردازد با این تفاوت که شخصیت‌های این فیلم چند زن هستند.

استادعلی ادامه داد: این مستند روایتگر زندگی روزمره و مشکلات سه زن است. این سه زن به ترتیب در یک مرکز بازپروری، یک کارخانه تولیدی و یک مهدکودک مشغول به کار هستند. ما به سراغ آنها می‎رویم و زندگی روزمره و مشکلات آنها در زندگیشان را روایت می‎کنیم.

این مستندساز خاطرنشان کرد: در ساخت این مستند همچون مستند «جایی برای زندگی» تمرکز ما پرداختن به روزمرگی و مشکلات افرادی است که کمتر در جامعه دیده می‌شوند و ما به راحتی از کنارشان می‌گذریم.

وی اضافه کرد: تحقیق فیلمنامه این مستند یک سال به طول انجامید. اکنون تحقیقات و نگارش فیلمنامه به پایان رسیده است و به احتمال فراوان فیلمبرداری آن را بعد از ماه رمضان شروع می‌کنیم. تهیه‌کننده و نویسنده این مستند خودم هستم .

چندی پیش مستند «جایی برای زندگی» به کارگردانی محسن استادعلی در سی‎ودومین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد. داستان این مستند زندگی روزمره چند مرد در روزهای مانده به عید نوروز است. این افراد در خانه‌ای مشترک زندگی می‌کنند و تعدادی از آنها اعتیاد دارند.

نظر شما