شناسهٔ خبر: 19412 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نسخه سینمایی سریال «حاج احمد متوسلیان» تولید می‌شود

تهیه‌کننده سریال «حاج احمد متوسلیان» از تولید نسخه سینمایی این اثر به کارگردانی عبدالحسین برزیده در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمد داودی، تهیه‌کننده سریال «حاج احمد متوسلیان» از نگارش نسخه سینمایی این اثر خبر داد و گفت: نسخه‌ای سینمایی از سریال «حاج احمد متوسلیان» تولید می‌شود.

وی افزود: تولید فیلم سینمایی «حاج احمد متوسلیان» پس از مجموعه تلویزیونی انجام می‌شود و کارگردانی آن را هم عبدالحسین برزیده برعهده دارد.

داودی پیش از این اعلام کرده بود که تولید این سریال به دلیل اهمیت بالای شخصیت متوسلیان کار پرتلاش و زحمتی است که پیش‌بینی می‌شود نگارش آن حدود ۶ ماه زمان ‌ببرد.

داودی درباره داستان این اثر یادآور شده بود: در این فیلم و سریال زندگی این شخصیت برجسته تاریخ ایران از زمان مریوان و چگونگی حضور ایشان در کردستان و نیز ارتباط با مردم، عملیات‌های منطقه،‌ فتح‌المبین، بیت‌المقدس، حضور در سوریه و لبنان را به نمایش درمی‌آید.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه هنوز برای نقش «حاج احمد متوسلیان» با هیچ بازیگری وارد مذاکره نشده است، توضیح داد: چون قرار است که دوران جوانی وی را نمایش دهیم نیارمند هنرمندان جوان و باشباهت به متوسلیان هستیم. احساس می‌کنم مرحله انتخاب بازیگران سختی را در پیش داریم.

فیلم و سریال «حاج احمد متوسلیان» قرار است که توسط عبدالحسین برزیده کارگردانی شود.

نظر شما