شناسهٔ خبر: 19454 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قزوه: وجدان جهانیان در حال بیدار شدن است و اوضاع متفاوتی در پیش است

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری می‌گوید: شرایط کنونی فلسطین دچار تغییر شده است و متفاوت از آنچه که در گذشته شاهدش بودیم پیش خواهد رفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در مراسم گردهمایی «غزه تنها نیست» با ابراز تأسف از آنچه که این روز‌ها در غزه رخ می‌دهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاعران ما در زمینه مسئله فلسطین به خوبی عمل کرده‌اند و در زمینه شعر فلسطین هیچ چیزی کم نداریم.

او در ادامه به مقاومت مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر می‌بینیم که امروز مردم غزه این طور مقابل اسرائیل ایستاده است دلیل آن را باید در تاریخ این منطقه جستجو کنیم. در حدود دو هزار و ۵۰۰ سال پیش و در دوره هخامنشیان شهر غزه فرمانداری به نام باتیس داشت که وقتی اسکندر به آن ناحیه حمله کرد هیچگاه حاضر به کرنش و تسلیم در برابر او نشد و امروز هم می‌بینیم مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و تسلیم نمی‌شوند.

این شاعر صاحب سبک انقلاب اسلامی افزود: در حال حاضر شرایط فرق کرده است حالا می‌بینیم که موشک‌های مقاومت تا قلب اسرائیل پیش رفته‌اند و آن‌ها را هدف گرفته‌ است.

قزوه خاطرنشان کرد: وجدان جهانیان در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در حال بیدار شدن است و فراموش نکنیم که اوضاعی متفاوت در پیش است.

نظر شما