شناسهٔ خبر: 19457 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مومنی شریف: هنرمندان ما توجه کنند که مسئله فلسطین عادی نشود

رئیس حوزه هنری می گوید: هر یک از هنرمندان ما رسانه‌ای هستند که می‌توانند سکوت و خفقان رسانه‌های پرنفوذ غربی را در زمینه مسئله فلسطین از بین ببرند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛  محسن مومنی شریف در گردهمایی غزه تنها نیست با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: متأسفانه چند سالی است که رژیم صهیونیستی ماه مبارک رمضان را به کام همه ما تلخ کرده است و با جنایاتی که در غزه انجام می‌دهد این ماه عزیز را برای فلسطینیان به خاک و خون کشیده است.

او ادامه داد: در قرآن کریم نقاب از چهره دشمن به خوبی برداشته شده است قرآن این دشمن را دروغگو و دشمن ایمان می‌داند. این دشمن پیغمبران را به شهادت می‌رساند و هرگاه قدرتی می‌یابد در زمین فساد ایجاد می‌کند و شروع به کشتار می‌کند. این دشمن ثروت‌پرست، کینه ‌جو و لجباز است و همواره به مظلومان ستم می‌کند.

رئیس حوزه هنری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حال حاضر دشمن بشریت است و ما بیشتر از آنکه نگران مردم مظلوم غزه باشیم که هستیم، نگران بشریت و جنایاتی که رژیم اسرائیل به آن روا می‌دارد هستیم.این رژیم با در اختیار داشتن سلاح‌های کشتار جمعی همواره خطری بزرگ برای جهان به شمار می‌رود و متأسفانه مجامع جهانی نیز از جنایات این رژیم چشم پوشی می‌کند.

مومنی شریف با ابزار تأسف از نقش رسانه‌های پرنفوذ غربی در سرپوش گذاشتن جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: درحال حاضر شاهد آن هستیم که رسانه‌های پرنفوذ غربی در خدمت اسرائیل هستند. اما فراموش نکنیم در این شرایط هریک از هنرمندان ما یک رسانه هستند. تا این خفقان و سکوت را از بین ببرند.هنرمندان ما نسبت به مردمان مظلوم همواره حساسیت و دغدغه دارند.

او اضافه کرد: در طول سالهای اخیر بهترین کارها با موضوع مظلومیت مردم فلسطین توسط هنرمندان ایرانی انجام شده است.فراموش نکنیم در حال حاضر بسیاری در تلاشند تا از موضوع فلسطین حساسیت زدایی کنند و آن را مسئله‌ای عادی جلوه دهند. اما هنرمندان ژرف نگر ما همواره ابعاد تازه‌ای از آنچه که در حق مردم فلسطین انجام می‌شود را بیان می‌کنند.

مومنی شریف افزود: سالها پیش شاهد آن بودیم که بسیار راحت رژیم صهیونیستی جنایاتی را در حق مردم لبنان و فلسطین انجام می داد اما امروز می‌بینیم که امروز این رژیم در باتلاق غزه فرو رفته است. و انشاءالله امیدواریم که این بار نیز مانند دفعات قبل رگیم صهیونیستی در غزه شکست بخورد.

رئیس حوزه هنری در پایان گفت: خوشبختانه هنرمندان ما همواره با آثار ارزشمند خود مردم مظلوم غزه را همراهی کرده‌اند و آنها را تنها نگذاشته‌اند.

نظر شما