شناسهٔ خبر: 19459 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه هنرمندان و اهالی فرهنگ در حمایت از مردم غزه

هنرمندان و اهالی فرهنگ حاضر در گردهمایی بزرگ "غزه تنها نیست" بیانیه را در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی و حامیانشان امضا کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ متن بیانیه به امضا رسیده توسط هنرمندان و اهالی فرهنگ در حمایت از مردم مظلوم غزه باعنوان "مرگ سهم غزه نیست" به شرح زیر است:

ای مردم جهان کودکان غزه کودکان ما، مادران غزه مادران ما، روزگار اسفناکی است، مرگ صریح‌تر از هوا، جریان زندگی را در کام ظلم و جنایت می‌بلعد و هیچ اندوهی یارای ان را ندارد که در برابر این جنایت سنگین سکوت شکن باشد. اکنون جنایتی هولناک در غزه رقم خورده است و جنایتکاران صهیونیسم سفاک تر از همیشه از شنیدن صدای زجه کودکان و مادران مظلوم غزه، مست می‌شوند و دریغا که رسانه‌های جهان علی رغم آنچه که در اختیار دارند نتوانسته‌اند صدای مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.

ما شاعران، نویسندگان، هنرمندان، منتقدان و اندیشه ورزان امروز ایران اسلامی شرمناکی این جریان سنگین سازمان یافته را که توسط صهیونیسم جهانی و عمالش در باریکه غزه انجام می‌شود محکوم می‌کنیم و از سازمان‌های جهانی که پیگیر امور عمومی حقوق بشر هستند خواستاریم تا نقطه پایانی بر این جنایت سازمان یافته بگذارند. 

نظر شما