شناسهٔ خبر: 19476 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج به مناسبت روز قدس

در بیانیه سازمان اردویی راهیان نور آمده است: امروز همه شاهدیم که نفرت از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی از حدود جغرافیایی ایران فراتر رفته است و استکبار بیم آن دارد که چگونه خروش ملت‌های خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آرام سازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ صهیونیست در روز قدس منتظر پاسخ ملت ایران باشد.

سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با صدور بیانیه‌ای با دعوت از اقشار مختلف مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس بر حمایت قاطعانه مسئولین در دفاع از مردم مظلوم غزه تاکید کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: روز قدس که با ابتکار رهبر فقید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ موضع رسمی و عملی نظام جمهوری اسلامی را در قبال مسئله فلسطین نشان داد، هر ساله خشم و انزجار ملت های جهان از صهیونیست بیش از پیش افزایش می یابد و امروز طنین صدای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا پایه های کاخ استکباری را در اقصی نقاط جهان و حتی کشورهای اروپایی و امریکایی به لرزه انداخته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این مقطع حساس که رژیم اشغالگر قدس با استفاده از فرصت توجه افکار عمومی به جام جهانی فوتبال و مشغول کردن مسلمانان به تحرکات جماعتی پست و تکفیری که در برخی از مناطق کشورهای اسلامی و خاورمیانه اعلام ظهور و جنایت می کنند در پی تحقق آمال و آرزوهای ۶۰ ساله خود بر آمده است اما این بار نیز مقاومت مردم مظلوم غزه، صهیونیسم را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

امروز همه شاهدیم که نفرت و انزجار از وحشی گری های رژیم صهیونیستی از حدود جغرافیایی ایران و کشورهای اسلامی فراتر رفته است و دل هر انسان آزاده ای با امواج خروشان ملت های مستضعف همراه شده است و استکبار بیم آن دارد که چگونه خروش ملت های خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آرام سازد.

در بخش دیگر این بیانیه می‌خوانیم: گر چه بیش از ۳۰ سال است که ملت ایران پاسخ رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبر آن را داده است اما امسال یک بار دیگر با خلق حماسه با شکوه و جاویدان یادگار ارزشمندی را در تاریخ خود به ارمغان خواهد گذاشت و پاسخ کوبنده این ملت را جهانیان دریافت خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: امروز که اکثریت دستگاه ها و سازمان های بین المللی به حمایت از نسل کشی متجاوزان صهیونیستی و استکبار جهانی برخواسته اند و گویی دبیر کل سازمان ملل، سخنگوی رژیم صهیونیستی شده است؛ بر همه مسلمانان است که با حضور یکپارچه و با بصیرت خود، جاری شدن نرهای خونین و سلاخی کردن مردم مظلوم فلسطین و کودکان بی گناه را در بیمارستان محکوم کنند.

نظر شما