شناسهٔ خبر: 19481 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام حمایت بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیر از مردم فلسطین

بسیح اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پي جنايات سفاكانه رژيم صهيونيستي نسبت به مردم مظلوم فلسطين با صدور بيانيه اي از عموم مردم روزه دار و به ویژه دانشگاهیان دعوت کردند تا با شركت هرچه گسترده تر در راهپيمايي روز قدس امسال ضمن اعتراض به خيانت هاي دنياي كفر و نفاق موجبات تسكين آلام مردم مسلمان فلسطين و غزه مظلوم را فراهم آورند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي در حمايت از مردم مظلوم فلسطين در پي جنايات سفاكانه رژيم صهيونيستي با درخواست از عموم مردم روزه دار به ويژه دانشگاهيان جهت شركت در رهپيمايي روز قدس  بيانيه اي به شرح زير صادر كرد:

"لتجدن اشدالناس عداوه للذين امنو اليهود و الين اشركوا "

بدترين مردم به لحاظ دشمني با مومنان يهود و مشركان هستند

بخشي از آيه ۸۲ سوره شريفه مائده

بار ديگر سفاكان صهيونيست تجاوز تازه اي را نسبت به مردم بي دفاع غزه آغاز کرده اند كه نتيجه آن بيرحمانه ترين نوع كشتار جمعي زنان و كودكان و مردم بي پناه است .
مردمي كه سال‌ها سرزمين آنان اشغال شده، از خانه و كاشانه خود آواره شده اند و حقوق اساسي آنان پايمال مي شود. مردمي كه حق انتخاب سرنوشت آنان در انتخابات سال ۲۰۰۶ (هر چند در يك جغرافياي بسيار محدودتر از كشور خودشان يعني باريكه غزه) توسط دستگاه ليبرال دموكراسي غرب به رسميت شناخته نمي شود، پس از آن نيز هر از چند گاهي مورد تهاجم ددمنشان صهيونيست قرار مي گيرند و تأسف آورتر از آن اينكه دبير كل سازمان ملل نيز براي شهروندان صهيونيست ابراز نگراني کرده و مقاومت اسلامي و دفاع محدود آنان را محكوم مي کند.

براي متفكران و دانشگاهيان دنياي اسلام روشن است كه تجاوز نظامي به غزه و پيش از آن فتنه انگيزي در سوريه و عراق راهكار استكبار جهاني براي سركوب كردن و به انحراف كشيدن بيداري اسلامي و جلوگيري از نفوذ تفكر اسلام ناب محمدي، كه خاستگاه آن در عصر حاضر ايران عزيز اسلامي است ، مي باشد. لكن با ايمان به وعده هاي الهي آينده اي روشن و زيبا براي دنياي اسلام و خذلان و نابودي براي دنياي كفر در نزد آنان محرز و مسلم است.

بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي لازم مي داند از كليه مردم شريف ايران، دانشجويان و اساتيد معزز دانشگاه ها دعوت کند تا با شركت هرچه گسترده تر در راهپيمايي روز قدس امسال ضمن اعتراض به خيانت هاي دنياي كفر و نفاق موجبات تسكين آلام مردم مسلمان فلسطين و غزه مظلوم را فراهم آورند.

نظر شما