شناسهٔ خبر: 19527 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیام حضور سینماگران ایرانی در راهپیمایی روز قدس، تنها نماندن فلسطین است

تهیه‌کننده «مهمان داریم» گفت: فلسفه روز قدس مسئله آزادی فلسطین است و باید تمام جهان پرقدرت و خالصانه به آن بپردازند تا افکار عمومی جهانی و خود طرف اسرائیلی بداند که مسئله فلسطین به این زودی حل نشده و این حرکت فراموش نمی‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ منوچهر محمدی تهیه‌کننده سینما در حاشیه مراسم راهپیمایی سینماگران در روز قدس  گفت: این حرکت امام خمینی (ره) برای نامگذاری روز قدس نشان تدبیر و درایتی والای امام خمینی است و امروز می‌بینیم که بعد از چند دهه چگونه این روز برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل دشمن آن اسرائیل پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود.

وی افزود: فلسفه روز قدس مسئله آزادی  فلسطین و قدس است و باید تمام جهان پرقدرت و خالصانه به آن بپردازند تا افکار عمومی جهانی و خود طرف اسرائیلی بداند که مسئله فلسطین به این زودی حل نشده و این حرکت فراموش نمی‌شود.

محمدی اضافه کرد: هر چند یکبار شاهد این هستیم که این مجموعه جنایتکار با حرکت وحشیانه خود چنگ و دندانی نشان می‌دهند و مردم بی‌دفاع فلسطین را می‌کشند، ما سینماگران امروز با حضور در راهپمیایی روز قدس می‌گوییم که فلسطینیان تنها نیستند و ما از آنها حمایت می‌کنیم.

در مراسم راهپیمایی هنرمندان در روز قدس چهره هایی همچون محمدمهدی عسگرپور، رسول صدرعاملی، کمال تبریزی، منوچهر مشیری، فرهاد توحیدی، امین تارخ،‌ رضا میرکریمی، حسن برزیده، مریلا زارعی، جعفر صانعی مقدم، امیر اثباتی، زینت رضا، روح الله مومنی، جلیل فرجاد، منوچهر شهسواری، منوچهر محمدی،‌ علی دهکردی، محسن علی اکبری، غزل شاکری، شایسته ایرانی، مازیار میری، احد صادقی، رضا ناجی، ضیاالدین دری، اسدالله نیک نژاد، فرشته طائرپور، یدالله صمدی، محمدرضا شریفی نیا، سامان مقدم، علیرضا شجاع نوری، مونا زندی و ... حضور دارند.

نظر شما