شناسهٔ خبر: 19614 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

هفتمین قسمت از برنامه «حذف و اضافه»

«7 دقیقه متن» حاشیه‌های دیدار دانشجویان با رهبری روی آنتن شبکه سه

«7 دقیقه متن» حاشیه‌های دیدار دانشجویان با رهبری امشب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فرهنگ امروز: مستند «۷ دقیقه متن»، با موضوع حاشیه‌های دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب در ماه مبارک رمضان، برای نخستین بار امروز یکشنبه ۵ مردادماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مستند که در واقع قسمت هفتم از برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» است، در سه نمای قبل از دیدار، حین دیدار و پس از دیدار به حواشی یکی از بهترین و جذابترین دیدارهای سالانه رهبر انقلاب با جوانان فعال دانشجو می‌پردازد.

هادی قاسمی مدیریت تولید و طباطبایی کارگردانی این مستند را برعهده دارند. در این مستند ۳۵ دقیقه‌ای با نمایندگان دانشجویی و برخی از مسئولین وزارت علوم و تحقیقات همچون دکتر رضا فرجی دانا، وزیر علوم مصاحبه می‌شود و به فرآیند انتخاب نماینده هر تشکل و چگونگی تنظیم متن سخنرانی ایشان پرداخته می‌شود.

«۷ دقیقه متن» در واقع اشاره‌ای است به ۷ دقیقه مدت زمان سخنرانی دانشجویان در محضر رهبر انقلاب که بیانگر دغدغه‌ها و مسائل اصلی دانشگاه از دیدگاه دانشجویان است.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» به تهیه‌کنندگی رامین شمسایی به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و  بررسی  مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. تاکنون ۶ قسمت از این برنامه از شبکه سه سیما پخش گردیده است و موضوعاتی نظیر نقد پایان نامه‌ها، نقد نظام ارزش‌یابی و امتحانات، وضعیت خط امام (ره) در دانشگاه‌ها، وضعیت آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و نقد و بررسی طرح تفکیک جنسیتی مورد کندوکاو قرار گرفته‌اند.

نظر شما