شناسهٔ خبر: 19782 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اختصاص 30 میلیارد ریال به پروژه دانشگاه پیام نور علی‎آباد کتول

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس در بازدید از پروژه دانشگاه پیام نور علی‎آبادکتول از اختصاص مبلغ 3 میلیارد تومان به این پروژه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ رحمت‎الله نوروزی در بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان از روند اجرای تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان از جذب اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برای ارای فاز دوم این طرح خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز در این بازدید گفت: فاز اول ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور علی‎آبادکتول با اختصاص مبلغ 23 میلیارد ریال تکمیل شد.

قربان شهریاری اظهار داشت: این مرکز آموزشی در زمینی به مساحت سه هکتار، با زیربنای یک هزار و 900 متر مربع در سه طبقه تعبیه شده و در سال 1389 کلنگ زنی شد.

وی به مراحل ساخت این دانشگاه پرداخت و خاطرنشان کرد: دانشگاه علی‎آبادکتول در دو فاز برنامه‎ریزی شد که به حمدالله با همت مسئولان و رئیس دانشگاه فاز اول این پروژه شامل تکمیل ساختمان آموزشی به پایان رسید و در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‎شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان اذعان داشت: فاز دوم این طرح که مشمول ساختمان اداری، محوطه‎سازی و حصارکشی است با اعتبار تخصیص یافته در روز افتتاحیه فاز اول، کلنگ‎زنی می‎شود.

وی تصریح کرد: در این پروژه 10 کلاس آموزشی، سالن کنفرانس و کتابخانه ساخته و از ساخت آزمایشگاه، سوله ورزشی، مسجد و سلف سرویس در فاز بعدی خبر داد. 

شهریاری به رهاورد این بازدید پرداخت و گفت: تجهیز ساختمان و کلاس‎ها، همسطح کردن مسیر تردد دانشجویان و از همه مهمتر مکاتبه با دفتر استانداری و وزارت راه و ترابری در راستای حل مشکل مسیر راه دانشگاه تعامل و همکاری‎های لازم صورت گرفت.

شایان ذکر است دانشگاه پیام نور علی‎آبادکتول با یک هزار و 400 دانشجو در 13 رشته در مقطع کارشناسی دانشجو می‎پذیرد.

همچنین این واحد دانشگاهی از پذیرش دانشجو در رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید خبر داد.

قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان در این بازدید به همراه نوروزی، نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، حسین تجری فرماندار علی‎آبادکتول سمیعی شهردار علی‎آبادکتول، بابا محمدی رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر و دکتر شعبانی رئیس دانشگاه پیام نور علی‎آباد کتول از روند اجرای تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور بازدید به عمل آوردند.

نظر شما