شناسهٔ خبر: 19794 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعطیلات را با «فرشته ها با هم می آیند» تجربه کنید

این هفته می توانید هر جای ایران که باشید به تماشای کنسرت های موسیقی پاپ و سنتی بروید، علاوه برآن با دیدن فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» یک فیلم آرام خانوادگی را تجربه کنید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، با توجه به اینکه تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عید فطر همزمان شد و این هفته با 4 روز تعطیلی همراه بود، بسیاری از مردم برنامه سفر را ترتیب دادند تا بتوانند از تعطیلات نهایت لذت را ببرند. هر چند در این روزها برنامه های فشرده تفریحی را برای خود در شهرهای مختلف در نظر گرفته اید، اما شک نکنید که حتی اگر در خارج از تهران هم باشید، می توانید بخشی از زمان تفریح خود را بر اساس پیشنهادهای فرهنگی ما تنظیم کنید.

 از «فرشته ها با هم می آیند» لذت ببرید

این روزها فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی در سیماهای کشور در حال اکران است، این فیلم سینمایی اولین تجربه سینمایی این کارگردان جوان است. «فرشته ها با هم می آیند» را می توان یک فیلم متفاوت در ژانر اجتماعی دانست، فیلمی که مخاطب از دیدن آن لذت برده و در نهایت با رضایت خاطر از سینما خارج می شود. جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند که صاحب 3 فرزند همزمان می ‌شوند.

صدای آواز در سراسر کشور

اگر در این تعطیلات طولانی به شهرهای مختلف کشور سفر کرده اید، پس باید بدانید که در بسیاری از شهرهای ایران در این روزها کنسرت های مختلفی برگزار می شوند که ما به تعدادی از این کنسرت ها اشاره می کنیم.

جزیره کیش: کنسرت زانیار خسروی هشتم مرداد ماه، ساعت 23:59 در تالار شهر، کنسرت محسن یگانه نهم مرداد ماه که در قالب جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود، ساعت 23:59 دقیقه در تالار شهر، کنسرت سیروان خسروی روز جمعه دهم مرداد ماه ساعت 23:59 دقیقه در تالار شهر.

بندرعباس: روزبه نعمت اللهی روز دهم مرداد ماه در بندرعباس به اجرای کنسرت می پردازد که در این کنسرت ترانه های منتخبی از 4 آلبوم خود را اجرا می کند.

سنندج: علی لهراسبی یکی دیگر از خوانندگان شناخته شده کشورمان نیز در روز هشتم مرداد ماه ساعت 21:30 در شهر سنندج به اجرای کنسرت می پردازد.

اردبیل: علاقه مندان به موسیقی سنتی اگر به اردبیل سفر کرده اند، می توانند در روزهای نهم و دهم مرداد ماه به کنسرت شهرام ناظری بروند.  این کنسرت ساعت 21:30 در سال رضازاده اردبیل اجرا می شود.

اهواز: حسین علیزاده نیز به همراه گروه «هم آوایان» در روزهای هشتم و نهم مرداد ماه در سالن سینما هلال شهر اهواز به اجرای برنامه می پردازد. در این کنسرت محمد معتمدی به عنوان خواننده حضور دارد.

«ننه دلاور» و «یک کلیک کوچولو»

اگر بخواهیم در این هفته به شما دیدن تئاتر در مجموعه تئاتر پیشنهاد دهیم بی شک تماشای «ننه دلاور» یکی از این پیشنهادها است، در این نمایش که کارگردانی آن را زهرا صبری برعهده دارد، فاطمه معتمدآریا بعد از سال ها دوباره به روی صحنه آمده است. در این نمایش علاوه بر معتمد آریا بازیگران دیگری چون فاطمه نقوی، بهناز جعفری و ستاره پسیانی حضور دارند. این نمایش هر روز ساعت 18:30 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

ما یک پیشنهاد دیگر هم برای تئاتر داریم، خالی از لطف نیست برای دیدن «یک کلیک کوچولو» سری هم به تالار قشقایی بزنید. کارگردانی این نمایش را احمد سلیمانی بر عهده دارد و در آن بازیگرانی چون علیرضا محمدی، آزاده صمدی، آرش دادگر، نازنین فراهانی، سام قریبیان و پری‌ناز ایزدیار حضور دارند. این نمایش هر روز ساعت 19:30 به روی صحنه می رود.

پکیج رنگارنگ تلویزیون

اگر به مسافرت نمی روید و خیلی هم تمایل ندارید در این هوای گرم بیرون بروید، پس در خانه نشسته و چشم از تلویزیون برندارید. البته اگر ما بخواهیم برنامه کامل این روزهای تلویزیون را برای شما در این گزارش معرفی کنیم، بی شک باید یک گزارش طولانی را مطالعه کنید به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که از لینکhttp://www.mehrnews.com/detail/News/2339854 استفاده کنید و گزارشی کامل از برنامه های این روزهای تلویزیون را مطالعه کنید.

نظر شما