شناسهٔ خبر: 19795 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری چهارمین جشنواره «رسول آفتاب» با موضوع تکفیری‌ها

فراخوان چهارمین جشنواره ادبی هنری «رسول آفتاب» با موضوع تکفیری‌ها، شهریور‌ماه منتشر می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ رحیم مخدومی، مدیر موسسه فرهنگی رسول آفتاب گفت: این موسسه چهارمین فراخوان جشنواره ادبی – هنری رسول آفتاب را با موضوع تکفیری‌ها، شهریور سال جاری(1393) منتشر می‌کند.

وی درباره دلیل پرداخت به موضوع تکفیری‌ها در این دوره گفت: در اعلام موضوع برای این جشنواره، هر سال یک موضوع مهم در سطح بین‌المللی و منطقه خاور‌میانه را محور قرار می‌دهیم و با توجه به رخداد‌های جاری جهان اسلام و پدیده شوم تکفیری‌ها، این موضوع را برای جشنواره امسال انتخاب کرده‌ایم.

به گفته مدیر موسسه فرهنگی رسول آفتاب این جشنواره با موضوع‌های داستان، خاطره، عکس و کاریکاتور در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کشور‌هایی چون مصر، سوریه، بحرین، عراق و فلسطین در جشنواره سال گذشته این موسسه اظهار کرد: امسال هم جشنواره را در سطح بین‌المللی برگزار خواهیم کرد. فراخوان جشنواره شهریور‌ امسال اعلام می‌شود و علاقه‌مندان دو ماه برای ارسال آثار فرصت خواهند داشت.

مخدومی افزود: با توجه به تحولات اخیر منطقه، انتظار داریم این موضوع با استقبال هنرمندان و نویسندگان تمامی کشور‌ها و به‌ویژه، هنرمندان و نویسندگان کشورمان مواجه شود.

نظر شما