شناسهٔ خبر: 19797 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عرضه محصولات ۴۰ تولیدکننده نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی در اولین نمایشگاه تخصصی

مدیر اجرایی اولین نمایشگاه تخصصی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار و مهندسی از حضور قریب به ۴۰ تولیدکننده داخلی در این رویداد خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علی‌اصغر زحمتکش، مدیر اجرایی اولین نمایشگاه تخصصی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار و مهندسی، از حضور تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی و توزیع هر چه بهتر تولیدات شرکت‌های داخلی برگزار شده است. در این نمایشگاه 42 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که محصولات خود را طی سه روز به نمایش می‌گذارند. از این تعداد 80 درصد از حاضران تولیدکنندگان داخلی هستند و 20 درصد به شرکت‌های خارجی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 2500 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. مخاطب اصلی این نمایشگاه لوازم التحریر فروشان و بنکداران هستند، البته خانواده‌ها نیز می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند، اما امکان خرید برای آنها وجود ندارد. یکی از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه نمایش نحوه تولید آثار است که به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان صورت خواهد گرفت.

نخستین نمایشگاه تخصصی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار و مهندسی از روز جمعه، 10 مرداد سال جاری، تا 13 مرداد ماه، میزبان علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از سالن‌های 1، A1 و A2 بازدید کنند.

نظر شما