شناسهٔ خبر: 19907 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تشدید کنترل استعمال دخانیات در دانشکده‌های آمریکا

تعداد دانشکده‌های محلی در ایالت لوئیزیانای آمریکا که به جمع دانشگاه‌های عاری از دخانیات پیوستند، بیشتر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ اوایل سال جاری میلادی (۲۰۱۴)، دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، دانشگاه لوئیزیانا در «لافایت» و همچنین دانشگاه‌های «خاویر» و «دیلارد»، مصرف هر گونه دخانیات را در محوطه دانشگاهی خود منع کردند اما از روز گذشته دانشگاه‌های بیشتری شامل دانشگاه نیواورلئان نیز به جمع دانشگاه‌های ایالت لوئیزیانا پیوستند که عاری از استعمال دخانیات هستند.

 

دانشگاه نیواورلئان که از گذشته اعلام کرده بود قصد انجام چنین کاری را دارد، تلاش می‌کند تا از سلامت دانشکده‌های خود اطمینان حاصل کند. بنابراین تصمیم، استعمال انواع محصولات دخانی، قلیان و تنباکوی جویدنی با هدف تبدیل این دانشگاه به محیط یادگیری سالمتر ممنوع می‌شود.

 

به گزارش ایسنا به نقل از آی‌ویتنس نیوز، «آدام نوریس»، سخنگوی دانشگاه نیواورلئان می‌گوید: اعمال این سیاست‌ها یک گام بسیار بزرگ در راه ایجاد محیطی سالمتر و دلپذیرتر برای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و همینطور مراجعان و بازدیدکنندگان است.

 

بنابراین دستورالعمل‌ها در دانشگاه‌های محلی ایالت لوئیزیانا استعمال هر گونه سیگار، قلیان، تنباکوی جویدنی و در برخی موارد حتی سیگارهای الکترونیک ممنوع خواهد شد.

نظر شما