شناسهٔ خبر: 20007 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جواد محقق دبیر هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیری هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان را به جواد محقق سپرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، علیرضا حاجیان‌زاده در حکم انتصاب محقق به تجربه‌ها، تعهد، سوابق و شناخت وی از حوزه ادبیات و هنر کودک و نوجوان اشاره کرده و به پیشنهاد معاون تولید کانون، این سمت را به او سپرده است.

مدیرعامل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم از محقق خواسته است که نسبت به شناسایی و تشویق نویسندگان و هنرمندان خلاق و متعهد در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به منظور ترویج موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان اهتمام ورزد.

حاجیان‌زاده همچنین در این حکم، انتخاب داوران متعهد و متخصص برای بخش‌های مختلف، حفظ سلامت و رعایت قواعد و الزام‌های لازم در امر داوری را ضروری دانسته است.

در این حکم، توجه به بخش‌های جنبی جشنواره از جمله نمایشگاه کتاب، نشست‌های تخصصی و دیدار کودکان و نوجوانان با نویسندگان و هنرمندان عرصه‌ ادبیات کودک در طول برگزاری جشنواره، مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در پایان این حکم ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای محقق، به برگزاری بخش ویژه جشنواره با هدف حمایت از آثار نویسندگان حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کرده است.

بر اساس همین گزارش، حمید پیرهادی نیز به پیشنهاد جواد محقق به عنوان دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان منصوب شد.

هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان هم‌زمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

نظر شما