شناسهٔ خبر: 20011 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آماده‌سازی مجموعه‌‌ای داستانی درباره امام رضا(ع)

کامران شرفشاهی از آماده‌سازی یک مجموعه‌ داستانی درباره امام رضا (ع) و همچنین یک کتاب مجموعه‌نمایشنامه با عنوان «دریا در صحنه» برای چاپ خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ کامران شرفشاهی شاعر و نویسنده درباره کتاب‌های تازه‌اش گفت: در حال حاضر مجموعه‌‌ای داستانی را برای نوجوانان آماده می‌کنم که درباره امام رضا (ع) است. این کتاب تقریبا برای چاپ آماده است ولی هنوز عنوانی برای آن انتخاب نکرده‌ام.

وی افزود: کتاب مورد نظر ۱۶ داستان کوتاه را دربرمی‌گیرد که برخی از آن‌ها به فضائل و کرامات امام رضا (ع) در زمان حیاتشان و برخی دیگر، مربوط به وقایع بعد از شهادت ایشان هستند. این کتاب را ظرف روزهای آتی به ناشر تحویل خواهم داد. «سفیر اردهال» و «تجلی مهر» دو ناشری هستند که احتمالا برای چاپ این کتاب، با یکی از آنها قرارداد خواهم بست و کتاب را همین روزها به ناشر خواهم سپرد.

شرفشاهی در عین حال از شرایط نشر گله کرد و گفت: شرایط دلگرم‌کننده‌ و امیدوارکننده‌ای نیست. پدیدآورندگان با انبوه مشکلات روبرو هستند و ناشران هم رغبت چندانی به چاپ کتاب‌های آنها ندارند. این روزها علاوه بر نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب، دست و بال دیگران هم به اصطلاح سرد است و دست و دلشان به کار نمی‌رود.

این نویسنده گفت: اثر دیگری که آماده چاپ دارم، مجموعه‌نمایشنامه است. این کتاب با عنوان «دریا در صحنه» دربرگیرنده ۳ نمایشنامه است. این نمایشنامه‌ها درباره موضوعاتی چون حفظ محیط زیست، فرهنگ وقف و پرورش کودکان هستند. مجوز انتشار این اثر صادر شده و تا پایان مردادماه توسط انتشارات تجلی مهر به چاپ می‌رسد.

«واگویه‌های ارغوانی» و «همسفر سرخ» دو کتاب جدیدی هستند که به تازگی از کامران شرفشاهی به چاپ رسیده‌اند.

نظر شما