شناسهٔ خبر: 20013 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات انتخاب مدیر جدید انجمن هنرهای نمایشی

رئیس هیأت مؤسس انجمن هنرهای نمایشی ایران با اشاره به اینکه حکم مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی از سوی این هیأت صادر می‌شود، تأکید کرد: فعالیت آقای سیداشرف طباطبایی به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی تا زمان صدور حکم منعی ندارد ولی تا وقتی حکم صادر نشده طبق قانون حق امضای امور مالی در انجمن را ندارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین مسافر آستانه به عنوان رئیس هیأت مؤسس انجمن هنرهای نمایشی ایران درباره روند قانونی نحوه انتخاب مدیرعامل انجمن و صدور حکم برای وی گفت: روندی که در این زمینه انجام می‌شود این است که مدیرکل هنرهای نمایشی فردی را به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی به هیأت مؤسس انجمن معرفی و هیأت مؤسس نیز در صورت تأیید این انتخاب، حکم مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی را صادر می‌کند.

وی یادآور شد: قاعده این است که مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران را معرفی کند زیرا باید در طول یک سال با او همکاری داشته باشد.

رئیس هیأت مؤسس انجمن هنرهای نمایشی ایران درباره روند معرفی و انتخاب سیداشرف طباطبایی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن نیز توضیح داد: مدیرکل هنرهای نمایشی جلسه‌ای را با اعضای هیأت مؤسس انجمن برگزار و آقای سیداشرف طباطبایی را به عنوان فرد مدنظر برای مدیرعاملی انجمن معرفی کرد.

مسافرآستانه درباره قانونی بودن یا نبودن فعالیت طباطبایی به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در حالیکه هنوز حکم‌اش صادر نشده است، تصریح کرد: مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی می‌تواند تا زمان صدور حکم‌اش در فعالیت‌های اداری انجمن حضور داشته باشد اما به لحاظ قانونی حق امضای امور مالی را تا زمان صدور حکم نخواهد داشت. امضای همه امور مالی تا زمان صدور حکم مدیرعامل جدید توسط مدیرعامل سابق انجمن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هیأت مؤسس انجمن معرفی سیداشرف طباطبایی را به عنوان مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی ایران پذیرفت و حکم وی بعد از تأیید اداره‌کل ثبت شرکت‌ها از سوی هیأت مؤسس صادر می‌شود.

نظر شما