شناسهٔ خبر: 20045 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سوره مهر بیش از ۲۰۰ اثر جدید منتشر کرد

انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا ۲۳۹ اثر جدید از نویسندگان و شاعران را تا پایان شهریور ماه روانه بازار کتاب کند. عمده این آثار با موضوع هنر و ادبیات انقلاب روانه بازار کتاب خواهند شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ انتشارات سوره مهر در نظر دارد 239 عنوان جدید از آثار سپرده شده به این انتشارات را تا پایان شهریور ماه روانه بازار کتاب کند که از این تعداد بیش از 100 عنوان برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر خواهد شد.

از جمله آثار در دست این انتشارات می‌توان به سه عنوان اثر زا علیرضا قزوه با نام‌های «شبلی و آتش»، «قطار اندیمشک» و «این همه یوسف»، پنج عنوان از نادر ابراهیمی برای گروه سنی نوجوانان با عناوین «نیروی هوایی»، «پدر چرا توی خانه مانده است»، «برادرت را صدا کن»، «جای او خالی» و «سحرگاهان همافران اعدام می‌شوند»، داستان‌هایی از راضیه تجار، داستان‌هایی از محمدرضا سرشار با عناوین «طنابی از آتش» و «صمد بهرنگی آنگونه که بود» که با محوریت نقد و بررسی آرای ادبی و محتوای آثار صمد بهرنگی نوشته شده است، اشاره کرد.

همچنین این انتشارات در نظر دارد تا در این مدت تعدادی از آثار خود را نیز بازچاپ کند که از این مجموعه می‌تون به چاپ دوم از آخرین اثر زنده‌یاد امیرحسین فردی با نام «گرگ‌سالی»، سومین چاپ از کتاب خاطرات سردار گرجی‌زاده با عنوان «زندان الرشید»، چاپ هفتم کتاب «فیض‌بوک» و... اشاره کرد.

نظر شما