شناسهٔ خبر: 20048 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهرام‌ناظری وپسرش کنسرت می‌گذارند

خواننده آلبوم موسیقایی «بعد یازدهم» بعد از بازگشت از سفرهای خارجی خود شهریور ماه امسال تازه‌ترین کنسرت موسیقایی خود را در تالار وزارت کشور برگزار می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حافظ ناظری که بعد از انتشار آلبوم «بعد یازدهم» از مجموعه سمفونی رومی به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است قصد دارد بعد از بازگشت به کشورمان تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار وزارت کشور برگزار کند و شهرام ناظری پدر این خواننده در کنسرت پسرش وی را همراهی خواهد کرد.

در این کنسرت تعدادی از نوازندگان خارجی که با حافظ ناظری در پروژه بعد یازدهم همکاری داشته‌اند در این کنسرت حضور خواهند داشت.

حافظ ناظری پیش از این نیز در کانادا و چند شهر مهم آمریکا به اجرای برنامه پرداخته بود و این برای اولین بار است که وی قطعات آلبوم «بُعد یازدهم» را در تهران اجرا می‌کند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری کنسرت اعلام نشده است.

پروژه موسیقایی «بعد یازدهم» از جمله آلبوم‌های موسیقایی پرحاشیه این روزهای موسیقی کشورمان است که بعد از انتشارش با واکنش‌های متفاوتی رو به رو شده است. این آلبوم طبق گفته صاحبانش تاکنون در بازارهای متعدد فروش آثار موسیقایی با موفقیت‌هایی روبه رو شده است که از آن جمله می‌توان به قرار گرفتن در رتبه نخست چارت موسیقی کلاسیک «بیلبورد» اشاره کرد.

این آلبوم در داخل کشورمان همچنان با واکنش‌های منفی و مثبت هنرمندان و صاحب نظران مواجه است.

چندی پیش هوشنگ کامکار نقدی را درباره آلبوم «بعد یازدهم» منتشر کرد که بسیار تامل برانگیز بود.

نظر شما