شناسهٔ خبر: 20180 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همکاری ویژه آل پاچینو با جشنواره فیلم تورنتو

آل پاچینو بازیگر شناخته شده در یک برنامه گفتگوی آزاد در جشنواره فیلم تورنتو و به قصد جمع آوری کمک مالی، از زندگی‌اش می گوید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  آل پاچینو سوم سپتامبر در یک برنامه نشست آزاد شرکت می کند تا از زندگی و کارش با دوستدارانش صحبت کند.

آل پاچینو امسال سه وظیفه متفاوت در جشنواره فیلم تورنتو بر عهده دارد که یکی از آن‌ها شرکت در برنامه ای برای جمع آوری پول است.

این بازیگر تحسین شده و برنده جایزه اسکار، در این جشنواره با دو فیلم جدیدش شرکت می کند: فیلمی اقتباسی از رمان فیلیپ راث ساخته بری لوینستون با عنوان «متواضع» و فیلم «منگلهورن» ساخته گوردون گرین که هر دو در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمدند و اکنون در جشنواره فیلم تورنتو به روی پرده بزرگ می روند. 

پاچینو همچنین در یک برنامه وپژه شرکت می‌کند که بلیت غیرمعمول آن ۱۵۰۰ دلار قیمت خورده است. او در این برنامه که سوم سپتامبر در جشنواره فیلم تورنتو برگزار می‌شود، با دوستدارانی که حاضرند چنین پولی پرداخت کنند، رودرو می شود و به سوال هایشان پاسخ می دهد.

این برنامه برای جمع آوری پول در جشنواره فیلم تورنتو ترتیب داده شده است.

جشنواره فیلم تورنتو از این که آل پاچینو چنین با آنها همکاری کرده، ابراز خوشحالی کرد.

این جشنواره به صورت رسمی از چهارم سپتامبر افتتاح می‌شود و فیلم دیوید دابکین که درامی با عنوان «قاضی» است، با بازی رابرت داونی جونیور و رابرت دووال آغازبخش آن خواهد بود. 

نظر شما