شناسهٔ خبر: 20189 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هفته «مهربانی با غزه» در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری هفته «مهربانی با غزه» در فرهنگسراهای تهران با حضور اصناف مختلف خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، حجت الاسلام شهاب مرادی شامگاه چهارشنبه ۱۵ مرداد در حاشیه مراسم تجلیل از عوامل «شب های روشن» در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده هفته «مهربانی با غزه» را داریم همچنین به منظور هم دردی با مردم غزه به مدت یک هفته از شنبه ۱۸ مردادماه هر روز یک نشست تخصصی در فرهنگسراهای تهران با موضوع غزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور مثال در این نشست‌ها پزشکان کنار هم جمع می‌شوند و درباره فجایعی که در غزه رخ می‌دهد با یکدیگر سخن می‌گویند یا عکاسان خبری برای ما اهمیت زیادی دارند چون اینها هستند که این مساله را پوشش می‌دهند و ما می‌خواهیم اینها در این جلسه حضور داشته باشند تا گفتگو کنیم و نظرشان را بخواهیم.

 رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: این چندمین بار است که این خشونت به صورت علنی، آشکار و دولتی با حمایت قدرت‌ها توسط اسراییل جنایتکار رخ می‌دهد. بنابراین باید درباره آن بیشتر صحبت شود. در کنار این نشست‌ها بحث کمک به مردم غزه را هم داریم و تاکنون صحبت‌هایی هم با سازمان هلال احمر داشتیم.

حجت الاسلام مرادی در پایان گفت: نشست ورزشکاران در روز شنبه، نشست عکاسان در روز یکشنبه، نشست روحانیون در روز دوشنبه، نشست انجمن‌های دوستی ایران با سایر ملل و سازمان‌های بین‌المللی روز سه‌شنبه، نشست اصناف و بازاری ها در روز چهار شنبه، نشست پزشکان و پرستاران در روز پنج‌شنبه و نشست مدیران و فعالان فرهنگی روز جمعه برگزار خواهد شد.

به گفته عوامل برگزار کننده این نشست‌ها، گفتگوها با حضور رسانه‌ها همراه خواهد بود.

نظر شما