شناسهٔ خبر: 20268 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خیمه تشکل‌های دانشجویی برای کمک به مردم غزه برپا شد

مسئول روابط عمومی خیمه « غزه تنهای پیروز » از برپایی این خیمه در پارک دانشجو و با همکاری چندین تشکل دانشجویی خبر داد .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، ابوالفضل نوری مقدم در ارتباط با نامگذاری این خیمه عنوان کرد : با وجود حمایت مجامع بین المللی و همسایگان غزه و همچنین سکوت مرگبار حکام دولت های غربی، مردم غزه تنها با تکیه بر قدرت الهی و استقامت کم نظیر خود تا کنون توانسته اند مصداق تحقق این وعده الهی باشند که اگر استقامت ورزید پیروز خواهید بود و مطمئنا تا پیروزی های فراتر و پروزی نهایی که همان آزادی قدس شریف است فاصله زیادی نخواهد ماند.

دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود : شعار ما نیز این خواهد بود که « قلب ایران برای غزه می تپد» و به امید خدا در این خیمه علاوه بر حضور چهره های برجسته و اساتید و گفت و گوهای مردمی، به جمع آوری کمک مالی برای تجهیز نظامی فلسطین و هم چنین تامین دارو و غذا و سایر نیاز های مردم پرداخته خواهد شد .

وی ادامه داد:  از سویی دیگر فعالیت های تبیینی و تبلیغی پیرامون این موضوع و برگزاری برنامه هایی نظیر اجرای زنده موسیقی مقاومت ، پخش فیلم ، ارتباط زنده با غزه ، غرفه کودکان و فعالیت هایی از این دست ، همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برگزار می شود.

نوری مقدم اضافه کرد : یکی از برنامه های ویژه این خیمه طرح سرپرستی ایتام غزه است که با همت بیش از ۱۰۰ گروه جهادی که در این فعالیت همکاری می کنند اجرا می شود. همچنین این گروه‌های جهادی آمادگی خود را جهت سازندگی نوار غزه بعد از اتمام جنگ اعلام کرده اند.

مسئول روابط عمومی خیمه « غزه تنهای پیروز » در پایان ضمن دعوت از مردم و چهره های برجسته در این کار برجسته اعلام کرد: ما در این خیمه آمادگی داریم تا از تمام گروه های مردمی که تمایل به جمع آوری کمک و فعالیت های تبلیغی و تبیینی در مراکز خود دارند ، حمایت و پشتیبانی کنیم.

گفتنی است مهمان ویژه امروز هم خانم رجایی فر فعال فرهنگی در زمینه جهان اسلام است.

نظر شما