شناسهٔ خبر: 20319 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهبودی نسبی جعفر والی

فروغ والی فرزند جعفر والی هنرمند پیشکسوت تئاتر که مدتی قبل به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شده بود از بهبود وضعیت جسمی پدرش و گذراندن دوران نقاهت در منزل خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ فروغ والی دختر جعفر والی درباره وضعیت سلامت پدرش گفت: خدا را شکر وضعیت سلامتی پدرم رو به بهبود است و خیلی نسبت به گذشته بهتر شده است. در حال حاضر پدرم دوران نقاهت را سپری و در منزل استراحت می کند اما مدتی طول می کشد تا به دوران قبل بازگردد.

وی ادامه داد: خوشبختانه پدرم از لحاظ قدرت تکلم و حرکت مشکلی ندارد اما از آنجاییکه بیماری، بدنش را بسیار ضعیف کرده است بنابراین مدتی طول می کشد تا از لحاظ فیزیکی به ثبات برسد. پدرم در دوران بیماری اش وزن زیادی کم کرد اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد و وزن از دست رفته اش در حال بازگشت است.

جعفر والی از بازیگران و کارگردانان با سابقه تئاتر ایران حدود یک ماه قبل به دلیل خونریزی شدید معده و هوشیاری ضعیف به بیمارستان ایرانشهر منتقل شد و تحت مراقبت قرار گرفت.

والی کارگردانی نمایش های پر مخاطبی چون «پالتو»، «آی با کلاه آی بی کلاه»، «چوب به دستهای ورزیل» و «گاو» را برعهده داشته است. این هنرمند قرار بود پاییز امسال نمایش «آی با کلاه ، آی بی کلاه» را در تماشاخانه سنگلج به صحنه ببرد که با وجود بیماری و ضعف جسمی به نظر می رسد این اتفاق به تاخیر افتاده است.

نظر شما